Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@23:45:01 GMT

دستگیری باند سارقان خودرو در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۹۳۴۳

دستگیری باند سارقان خودرو در تهران

ساعت24 - جانشین پلیس پایتخت از دستگیری ۲ سارق خودرو و لوازم داخلی آن با اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت، خبر داد و گفت: با دستگیری سارقان، ۲ مالخر نیز دستگیر شدند.

جانشین پلیس پایتخت از دستگیری ۲ سارق خودرو و لوازم داخلی آن با اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت، خبر داد و گفت: با دستگیری سارقان، ۲ مالخر نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حمید هداوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع چندین فقره سرقت مشابه در محدوده کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تیمی از مأموران کلانتری بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک سارق یا یک باند انجام گرفته است.

وی بیان داشت: تعداد گشت‌های انتظامی هدفمند در طول شبانه روز افزایش یافت تا اینکه مأموران کلانتری گلبرگ در ساعت ۸ شب هشتم اردیبهشت متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید شدند که برای بررسی موضوع، پلاک انتظامی خودرو را استعلام و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که خودروی پراید سرقتی است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: مأموران کلانتری برای دستگیری راننده خودروی سواری اقدام کردند ولی سارق که توجهی به فرمان‌های پلیس نمی‌کرد، سعی کرد که با سرعت بالا از محل متواری شود؛ ولی با هوشیاری مأموران مواجه و مأموران موفق شدند وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل کنند.

جانشین پلیس پایتخت با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری سارق اصلی، سرقت‌ها اعتراف کرد، عنوان داشت: در گام بعدی در تحقیقات پلیسی، متهم اصلی پرونده توسط مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ نیز دستگیر و در بازجویی اولیه از این سارق، وی اظهار داشت: سرقت‌ها را در محدوده محله‌های نارمک، گلبرگ و خاک سفید با همکاری همدستش مرتکب شده و اموال مسروقه را به ۲ مالخر در همین محدوده فروخته است.

سردار هداوند اعلام کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، هر ۲ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و با تکمیل پرونده، متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دستگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.   وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس