Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دهیاران شهرستان خور و بیابانک افزود: اشتغالزایی و تولید ثروت در روستا‌ها مسیر توسعه پایدار را تثبیت می‌کند.
وی ادامه داد: شکوفایی این قابلیت‌ها و توسعه اماکن تفریحی و گردشگری، نیاز به توجه بیشتر مسئولان و پیگیری دهیاران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پور بافرانی تصریح کرد: با توسعه گردشگری و با افزایش حوزه کار آفرینی و اشتغال روستایی، می‌توانیم قدم‌های محکم و استواری در بخش توسعه روستایی برداریم.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: دهیاران و شورا‌های اسلامی به عنوان خانواده دولت باید برای ایجاد اشتغال روستایی گام بردارند چرا که در این زمینه دولت تسهیلات بسیار خوبی اختصاص داده است.

پوربافرانی ادامه داد: با توجه به هزینه‌های زیادی که برای ایجاد زیرساخت در روستا‌ها انجام شده، اگر نتوان در این مناطق شغل ایجاد کرد این سرمایه‌ها از بین می‌رود در حالی که می‌توان با راحت‌تر کردن کارها، راه را برای توسعه هموارتر کرد.

وی با بیان اینکه روستاییان در گذشته با یک دار قالی و دامپروری خانگی امرار معاش می‌کردند، افزود: هم اکنون نیاز است دهیاران در کنار فعالیت‌های عمرانی، برای ایجاد اشتغال و ماندگاری روستاییان تلاش کنند.

وی با اشاره به احیای بافت فرسوده شهری و روستایی خاطرنشان کرد: بافت فرسوده در شهر‌ها و روستا‌ها باید از سوی شورا‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد شورا‌ها باید در بافت‌های فرسوده خدمات و تسهیلات ارائه کنند تا انگیزه نوسازی این بافت توسط ساکنان آن فراهم شود.

در این جلسه اعضای شورا‌ها خور وبیابانک و نماینده مجلس به بررسی و رایزنی در باره مشکلات و یافتن راهکارهابرای حل این مشکلات پرداختند.

شهرستان خور و بیابانک سه شورای شهری، ۱۶ شورای روستایی و ۱۲ دهیاری دارد که ۶۵ نفر عضو شورا‌ها هستند.
شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/م

  گردشگری زمینه ساز اشتغال پایدار درروستاهاست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان