Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:04:18 GMT

تخریب سازه‌های غیرمجاز منطقه گردشگری خائیز بهبهان+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۹۹۱۷

تخریب سازه‌های غیرمجاز منطقه گردشگری خائیز بهبهان+فیلم

‍‍‍‍‍‍

پس از ابلاغ نخستین دستور تخریب سازه‌های غیر مجاز در حریم رودخانه‌ها، اماکن گردشگری، بستر رودخانه‌ی مارون، در اقدامی سازه‌های غیر مجاز بناشده در منطقه گردشگری خائیز به دستور دادستان بهبهان تخریب شد. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در بهبهان پس از ابلاغ نخستین دستور تخریب سازه‌های غیر مجاز در حریم رودخانه‌ها، اماکن گردشگری، بستر رودخانه مارون، در اقدامی سازه‌های غیر مجاز بناشده در منطقه گردشگری خائیز به دستور  دادستان بهبهان تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روح اله زندی پیش از این در جلسات شورای اداری و در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده بود با سازه‌های غیر مجاز و پس از رخ داد حوادث سیل اخیر و مصاحبه معاون دادستان کل کشور قاطعانه و محکم در برابر این گونه ساخت و سازهای غیر قانونی می‌ایستد.

مسئولان ادارات عاملان اصلی ساخت و سازهای غیرمجاز در بهبهان هستندباز هم کوتاهی مسئولان میراث در قم؛ نوش‌دارو بعد از تخریب سرای ملاحسین+تصاویرساخت و سازها در حریم و بستر رودخانه‌های گلستان باید تخریب شود

منطقه گردشگری خائیز یکی از مناطق بکر و کوهنوردی بهبهان است که هر روزه گردشگرانی را از نقاط مختلف ایران میزبانی می‌کرد که خوشبختانه با درایت دادستان شهرستان بهبهان نسبت به خلع ید متصرفان اقدام به عمل آمد. انتظار میرود دادستان بهبهان با تصرفاتی که در نواحی مختلف اعم از لاسبید، چاه ماری، شیر علی قرار دارد برخورد قاطعانه انجام دهد.

انتهای پیام/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر

علی فاضلی گفت: بنا به گزارش‌های رسیده ماسه شویی‌ها اقدام به افزایش خود سر قیمت کرده و گران فروشی می‌کنند که از اداره صمت و تعزیرات میخواهم ضمن رسیدگی به موضوع با هر گونه تخلف در ماسه شویی‌ها بصورت قاطع و قانونی برخورد کنند.

وی با اشاره به صدور آنی سند توسط ثبت اسناد افزود: اداره امور آب در سریع‌ترین زمان ممکن نقشه حریم و بستر رودخانه‌ها را تهیه کند تا بصورت رسمی سند صادر گردد تا هیچ کس نتواند حریم و بستر رودخانه را تصرف کند.

وی با اشاره به وضعیت آبی شهرستان از رئیس آبفای شهرستان اهر خواست تا با نظارت اصولی بر کارواش‌ها مانع از استفاده غیر مجاز از آب شرب شهر شوند و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کنند.
دادستان اهر افزود:طبق پیش بینی‌ها و گزارشات رسیده هم تابستان گرم و پاییز کم آبی خواهیم داشت، لذا اداره آب و فاضلاب نسبت تعمیر و پاکسازی تصفیه خانه فاضلاب و همچنین شهرداری نیز اقدام به شستشوی سطل‌های زباله و لایروبی کانال‌ها و جمع آوری اصولی زباله‌ها نماید تا شاهد انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر نباشیم.

فاضلی خاطر با تاکید بر مدیریت منابع آبی شهرستان گفت: به باغات غیر مجاز هیچ گونه حق آبه و مجوز حفر چاه صادر نگردد و چاه‌های اضطراری نیز تا از اطلاع ثانوی بصورت پلمپ شده باشند و در صورت فک پلمب مسدود شوند، متاسفانه هر خانه باغ یک چاه غیر مجاز دارد و چاه‌های غیر مجاز نیر شناسایی و معرفی گردند و رها سازی آب به بستر رودخانه نیز تا اطلاع ثانوی و تصویب شورای حفاظت از منابع آبی ممنوع است.

وی از صدور احکام جدید در دستگاه قضایی این شهرستان خبر داد وگفت: کار در فضای سبز و خدمات شهری و خدمات عمومی رایگان جایگزین مجازات جرائم غیر عمد و سبک در اهر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز