Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@18:41:03 GMT

فرهنگ ریشه‌دار اسلامی با سند ۲۰۳۰ مخالف دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۰۱۰۰

فرهنگ ریشه‌دار اسلامی با سند ۲۰۳۰ مخالف دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک فرا رسدن ماه مبارک رمضان ویژگی‌های این ماه با عظمت را برشمرد و افزود: خداوند متعال ماه رمضان را برای مسلمانان واجب کرده تا از این طریق زمینه رشد، سعادت و کمال انسان فراهم شود.

وی با بیان اینکه روزه‌داری در تربیت و رشد انسان بسیار تاثیرگذار است تصریح کرد: تمام واجبات الهی از جمله روزه‌داری برای تکامل و رشد انسان است و منفعت آن تنها نصیب بشریت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بوشهر، با بیان اینکه اسلام چیزی برای ضرر و زیان انسان واجب نکرده است افزود: خداوند متعال چیزی را که منع می‌کند برای سود و منفعت انسان است و منافع روزه‌داری زمینه رشد و سعادت انسان را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین دشتی، با تاکید بر بررسی الگو‌های تربیتی برای رشد انسان در دین مبین اسلام تصریح کرد: نماز جماعت، اعتکاف، زیارت ائمه اطهار (ع)، طواف خانه کعبه، روزه‌داری و دیگر موارد در تربیت و رشد و کمال انسان بسیار اثرگذار است.

وی با تاکید بر فعال شدن شورا‌های مساجد و روحانیت در فراهم کردن فضای مناسب در ماه مبارک رمضان افزود: رسیدگی به مساکین، نیازمندان، فقراء و مستضعفان در ماه مبارک رمضان از سفارشات اکید دین اسلام و ضروری است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به سبک زندگی اسلامی و ترویج این فرهنگ در جوامع مختلف افزود: فرهنگ دینی، اسلامی، انقلابی ایران اسلامی نشعت گرفته از دین اسلام و مبانی اعتقادی است که سبک زندگی اسلامی در این فرهنگ مورد توجه و تاکید است.

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی در تمام ابعاد وجودی انسان تاثیر دارد خاطر نشان کرد: باید سبک زندگی اسلامی به جهان ارائه شود.

وی، از ترویج فرهنگ غربی در جامعه اسلامی خبر داد و بیان کرد: فرهنگ غربی در فرهنگ برخی از جوانان و نوجوانان اثرگذاشته است که ترویج سبک زندگی اسلامی در این راستا بسیار مهم و ضروری است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اهداف جهان غرب در تصویب سند ۲۰۳۰ گفت: اگر غرب و غرب‌زدگان سند ۲۰۳۰ در جامعه اسلامی حاکم کنند ضمن اینکه بزرگترین ضربه بر پیکره انقلاب و دین می‌زند زمینه تربیت سرباز برای ترویج فرهنگ غربی فراهم می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه بسیاری از فرهنگ ریشه‌دار اسلامی با سند یاد شده مخالف دارد تاکید کرد: در ترویج فرهنگ، سیاست، اقتصاد و سبک زندگی اسلامی باید انقلابی عمل کرد.

وی با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته جمعیت هلال احمر تصریح کرد: نیرو‌های این مجموعه در مسئله سیل اخیر خوش درخشیدند و آنچه که نظام و انقلاب ایران اسلامی به ارمغان آورده مهرورزی و خدمت به محرومان است که بخوبی در تلاش‌های هلال احمر نمایان است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه در سیل امسال تمام نیرو‌های مسلح و هلال احمر به یاری سیل‌زدگان شتافتند گفت: در هیچ جای جهان چنین روحیه با انگیزه خدمت به محرومان و مستضعفان وجود ندارد.

انتهای پیام/م

نهادینه شدن فرهنگ غربی از اهداف مهم استکبار جهانی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه رمضان احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مسلمان شدن ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اعلام شد

وقتی مورایس در اروپا زندگی می‌کرد بر اثر تصادف شدید به کما می‌رود و پس از بهبودی نوع نگاهش به زندگی کمی متفاوت می‌شود.

گذر ایام و مسیر زندگی حرفه‌ای طوری پیش رفت که او به ایران آمد و هدایت تیم سپاهان را برعهده گرفت. سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از یک فصل و نیم حضور در این تیم، حدود دو ماه قبل به باشگاه اصفهانی مراجعه کرد و اذعان داشت که قصد دارد مسلمان شود.

بعد از مراجعه دستیار سابق مورینیو به باشگاه سپاهان برای مسلمان شدن، از طرف این باشگاه عرف و قانون در ایران و کلیت دین اسلام برای او توضیح داده شد. در ادامه در محضر یکی از علما شرعاً به دین اسلام گروید و شیعه شد.

در فرایندی دو ماهه هم یک وکیل کار‌های مربوط به امورات دینی مورایس را دنبال می‌کرد.

این در حالی است که مربی پرتغالی به دختری ایرانی هم علاقه‌مند شده است. گویا در این مدت کار‌های مراسم ازدواج خود را هم به انجام رسانده است تا به صورت رسمی و قانونی عضوی از یک خانواده ایرانی باشد. او دیروز (جمعه) در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم اعلام کرد عضوی از یک خانواده ایرانی شده است.

 به موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار مورایس فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سؤالات او را برعهده دارد.

منبع: تسنیم

tags # ژوزه مورایس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • جزئیات مسلمان شدن ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اعلام شد
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • ویدیو/ هوش مصنوعی مس می‌خورد؟
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی