Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز این هفته کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: کسانی که قیامت را انکار می‌کنند، دچار خسران فراوانی می‌شوند.

وی با بیان این مطلب که پشیمانی در قیامت نتیجه‌ای جز حسرت نخواهد داشت و پشیمانی نیز فایده ندارد، اظهار داشت: به فرمایش قرآن کریم دو فساد بزرگ موجب عاقبت به خیر نشدن افراد می‌شود که یکی از آنها فساد در عقیده است به این معنا که این افراد خود را برتر از دیگران می‌دانند و دارای غرور کاذب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: فساد دیگر، فساد در عمل است به این معنا که لذت آنی و زودگذر را به لذات واقعی و همیشگی ترجیح می‌دهند این دو فساد با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارد چراکه کسی که مرتکب یک عمل زشتی می‌شود در فکر و عقیده او نیز فساد ایجاد شده است.

لزوم حفظ حرمت ماه رمضان

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه به خدمات زیاد و مهم شیخ صدوق و شیخ کلینی و تجلیل از دو بزرگوار، بیان داشت: ماه رمضان را در پیش داریم که ماه خودسازی و فرهنگ سازی است، این ماه فرصت خوبی برای توبه و بازگشت به سوی خداوند است.

وی با بیان این مطلب که مسئولان مربوطه باید تلاش کنند که حرمت این ماه حفظ شود، اظهار داشت: این ایام مربوط به خروج آمریکا از برجام است که در این موضوع عبرت‌هایی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.

وی ادامه داد: یکی از این عبرت‌ها این است که با دشمنی بی رحم سر و کار داریم که مستکبر است و به دوستان خود نیز رحم نمی‌کند هر چند که از آنها حمایت می‌کند ما به آنان رحم نمی‌کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه عدم اعتماد به آمریکا و اروپا یکی دیگر از عبرت‌های خروج آمریکا از برجام است، ادامه داد: وقت آن رسیده که جواب محکمی را استکبار بشنود و دولت مردان باید به این نکته توجه کنند.

توجه به رونق تولید و اقتصاد مقاومتی راه حل اصلی خروج از مشکلات کشور

وی گفت: مسئولان همچنین نباید حل مشکلات کشور را به مسئله برجام گره بزنند چراکه راه حل اصلی مرتفع کردن مشکلات کشور توجه به رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است در نهایت اتحاد و انسام مسئولین و مردم موجب خروج از مشکلات می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه از دو قشر باید تجلیل کرد، افزود: در سالروز شهادت شهید مطهری قرار داریم و یکی از این قشرهایی که باید مورد تجلیل قرار گیرند معلمان هستند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر باید به این نکته که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کردند توجه کرد که خدا نمی‌گذرد از کسی که روحیه انقلابی را تضعیف کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با انتقاد از کسانی که دل به سندهایی بسته‌اند که هیچ سنخیتی با فرهنگ اسلامی و ایرانی ما ندارد، تصریح کرد: همچنین قشر دوم کارگران زحمت کش هستند که باید از آنان تجلیل شود، کارگران رنج‌های فراوانی می کشند باید و به مشکلات آنان توجه کرد.

کد خبر 4607028

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز جمعه کرمان سال رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی پیری اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت شوراها باید بر مبنای شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه شوراها نماد مشارکت مردمی هستند، افزود: امیدوارم در سالی که مقام معظم رهبری سال تولید و مشارکت مردمی نامیدند؛ دولتمردان و قانون‌گذاران ما همگی دست به دست هم داده تا بتوانیم به نحو احسن در تحقق شعار سال گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: اعضای شورا از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار تسریع در یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان ابلاغ و اجرای طرح جامع شهر ارومیه بوده که نقش اساسی برای رونق ساخت و ساز، رونق اقتصادی و توسعه شهر ارومیه دارد.

وی تصریح کرد: آزادی و استقلال عمل اعضای شورا در تصمیمات موجبات افزایش خلاقیت شوراها را فراهم کرده و شرایط توسعه پایدار را به نفع جامعه رقم زده و از این منظر تمدن‌سازی وتمدن آفرینی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به لزوم تشکیل جلسات همفکری با مقام عالی استان و معاونین در راستای بررسی و حل مشکلات شهری خاطرنشان کرد: شورا در جهت آبادانی، توسعه و پیشرفت شهری با تمام توان در کنار ارگان‌های دولتی و اجرایی بوده و در جهت رفع مشکلات شهری و شهروندی همپای سازمان‌ها و نهادهای اجرایی است

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • لبه تیغ
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است