Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع معلمان گفت: سند ۲۰۳۰ به دنبال ترویج سبک زندگی و فرهنگ غربی است. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان با اشاره دیدار معلمان به مناسبت هفته معلم با رهبرمعظم انقلاب اظهارداشت: در این دیدار مقام معظم رهبری به چند نکته از جمله سند 2030 تاکید کردند که این سند ریشه در آژانس‌های بین‌الملل دارد و در سلطه کشورهای دیگر است و در این سند چند موضوع وجود دارد که یکی برابری جنسیتی و تربیت جهانی بشر است که این جمله‌ای دربسته است و منظور مطرح کننده‌ها مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سازمان‌های بین‌المللی به دنبال  این هستند که انسان‌هایی به سبک زندگی غربی با فرهنگ غربی تربیت کنند و این نقطه مقابل آن چیزی است که ما به آن اعتقاد داریم چرا که ما مسلمان هستیم و زندگی ما راه خاصی دارد.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: سبک زندگی ما بر پایه فضایل اخلاقی است و ما چطور اجازه دهیم در کشوری اسلامی بچه‌های ما به سبک غربی تربیت شوند و این قابل قبول نیست.

امام جمعه رشت: غربی‌ها با سند ننگین 2030 ‌انتظار دارند ‌معلمان ‌ایرانی ‌سرباز غربی تربیت کنند‌امام جمعه کرج: عده‌ای واداده ‌سند غیر‌قانونی 2030 را پذیرفته‌اندبوشهر| حاکم شدن سند 2030 بزرگترین ضربه را بر پیکره دین می‌زند

آیت الله نورمفیدی اظهار داشت: افرادی که روح انقلابی‌گری را دچار اشکال کنند خدا از آنها راضی نیست، ما باید بدانیم کشور ما کجاست، دنیا با ما چه دشمنی‌هایی می‌کند و باید جایگاه خودمان را بشناسیم و این روحیه انقلابی‌گری است.

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: ما باید در علم به جای برسیم که دنیا به دنبال ما باشد و باید توان این را داشته باشیم که دنیا برای اینکه رشد کند بیاید فارسی یاد بگیرد.

امام جمعه گرگان با اشاره به جنایت‌های آل‌سعود در سر بریدن جوانان این کشور و مرگ یک کودک 6 ساله به دست یک تکفیری، گفت: این آل سعودی است که مورد حمایت امریکا و خیلی از قلدرهای دنیاست.

وی افزود: هر 11 دقیقه یک کودک در این جنگ و حواشی آن از بین می‌رود و 667 میلیون دلار به کشور یمن خسارت وارد شده و این جنایت‌ها به دست آن کشوری است که کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر از آن حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطر نشان کرد: اگر یک قاتل یا خلافکار در ایران کشته شود این مدعیان کلی سروصدا راه می‌اندازند اما اینجا همه سکوت کرده‌اند، چون ترامپ اعلام کرده اینها گاو شیرده هستند تا زمانی شیر دارند شیر می‌گیریم و بعد دور می‌اندازیم و این نهایت تحقیر است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ هوش مصنوعی مس می‌خورد؟

محققان هلندی در تحقیقات‌شان به این نتیجه رسیدند که «گسترش هوش مصنوعی تا سال ۲۰۳۰ مصرف مس را تا یک میلیون تن بالا می‌برد» به گفته کارشناسان، درحال حاضر تقاضا برای مس در مراکز تجاری داده‌ها و حوزه هوش مصنوعی افزایشی شدید و ناگهانی داشته،به حدی که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰، این تقاضا سالانه یک میلیون تن افزایش یابد.

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان

دیگر خبرها

  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • ویدیو/ هوش مصنوعی مس می‌خورد؟
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است