Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز گفت: واقعا قیمت سیب‌ زمینی و پیاز چه ربطی به تحریم دارد و آیا این شرایط جز بی‌ تدبیری مسئولان دولتی چیز دیگری هست؟ چرا باید پیاز را در معرض صادرات گذاشته و بعد قیمت آن را در داخل هر کیلو به ۱۸ هزار تومان برسانند؟
وی با انتقاد از گرانی‌ های لجام گسیخته و گران فروشی از نهاد‌های نظارتی خواست قاطعانه و هوشیارانه وارد عمل شوند و با هر گونه گران فروشی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب نماز جمعه تبریز تصریح کرد: داشتن راهبرد توسعه صادرات، بهبود فضای کسب و کار، فعال‌سازی ظرفیت‌های بخش خصوصی، تقویت نظام بانکی‌ و مبارزه با قاچاق کالا از روش‌های تحقق بخشیدن رونق تولید است.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام قاسمی در همدان گفت: مصیبت تلخی برای مردم و جامعه روحانیت بود ، این اقدام جنایتکارانه در بستر فضای مجازی مهیا شد، از این‌رو مسئولان برای نظارت بر فضای مجازی باید چاره‌ جویی کنند.
وی ادامه داد: اگرچه قاتل این طلبه شناسایی شد و به سزای اعمال خود رسید ولی مسئولان مرتبط باید در رابطه با انتشار برخی شایعات و عملیات روانی و اینکه سلاح‌ در دست برخی اشرار جامعه قرار گرفته است ، چاره‌اندیشی کنند.
امام جمعه تبریز با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان نیروی انتظامی گفت: ایشان به تامین امنیت در فضای مجازی تاکید کرده و فرمودند که چرا باید به راحتی یک فرد شرور اسلحه‌ اش را در فضای مجازی نشان داده و هیچ کسی با او کاری نداشته باشد و در نهایت چنین جنایتی انجام گیرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به سالگرد خروج آمریکا از برجام است اضافه کرد: ایران باید درس بزرگی از برجام بگیرد چرا که آمریکا قابل اعتماد و شایسته تعامل نیست و هرگونه انعطاف در مقابل آمریکا به ضرر ملت ایران است.
وی ادامه داد: باید متوجه بود که همراهی اروپا با آمریکا در دشمنی با ملت ایران موثر بود و از این‌ رو نباید اقتصاد کشور به خارج متکی باشد و همه چیز به خارج و تحریمها گره زده شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز در ادامه سلسله مباحث خانواده و اهمیت نیکی و احسان به پدر و مادر در زمان حیات و بعداز وفات آنها گفت: براساس آموزه های قرآن و روایات ائمه معصومین علیهم السلام هرکس نسبت به پدر و مادر احترام بگذارد و مهربان باشد مرگ بر وی آسان می‌شود و در این دنیا هرگز فقیر نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن سیاست و اقتصاد حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز فضای مجازی وضع بازار نماز جمعه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند

امام جمعه رشت گفت: امنیت شغلی و رفاهی کارگران باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی (ره) شهر با اشاره یازدهم اردیبهشت‌ماه گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر زحمتکش در کشور داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه لوازم زندگی مردم محصول رنج و زحمت کارگران است، افزود: به امنیت شغلی کارگران باید توجه شود؛ اینکه بعضی کارفرمایان، کارگر را ۸۹ روزه جذب می‌کنند، بی‌انصافی است و همه کسانی که درصدد جذب کارگر هستند باید به امنیت شغلی آنها توجه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم چهره‌های شاخص کشور را زودتر شناختند و آنان را به شهادت رساندند؛ شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ معاصر بود و مکتوبات و رساله‌های علمی ایشان هنوز قابل بهره‌برداری و منشأ اثر برای همه کسانی است که دغدغه درک معارف اسلامی دارند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: شهید مطهری یک اسلام‌شناس در تراز جامعه اسلامی، معتقد و پایبند به آموزه‌های اسلامی و یک شخصیت زمان‌شناس و فقیه تمام عیار بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی مزایا و دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان گفت: با توجه به اینکه روابط دو کشور به‌دلیل جنایات گروهک‌های تروریستی از جمله گروهک جیش‌الظلم، کمی تیره و ملتهب شده بود؛ یکی از دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به پاکستان‌، رفع این التهابات بود و مسئولان و مرزداران دو کشور توافقاتی کردند که منجر به رفع التهابات و رونق صادرات خواهد شد.

وی با بیان اینکه میان دو کشور ایران و پاکستان یک وحدت رویه ملی علیه رژیم غاصب صهیونیستی برقرار است، افزود: دشمن در تلاش بود تا روابط میان ایران و پاکستان تیره شود و این موضوع توسعه اقتصادی و سیاسی دو کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد اما به اهدافشان نرسیدند.

آیت الله فلاحتی با ابراز تأسف از وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل اظهار کرد: آمریکایی‌ها اینکه نامی از فلسطینی‌ها در تاریخ بماند را هرگز نمی‌پذیرند و اسراییلِ غاصب را دولت برتر می‌دانند اما در این ایام با اعتراضاتِ شدید جوانان دانشگاهی خود هم مواجه شدند و این تظاهرات در آمریکا استخوانی دیگر در گلوی صهیونیست‌ها است؛ جوانان در اعتراضات خود گفتند که مسئولیت اداره فلسطین باید با حماس باشد؛ چیزی که برای آمریکا و صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست.

وی با قدردانی از رسانه‌ها جهت انعکاس پاسخ سخت و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرایی خاطرنشان کرد: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل و ریزپرنده‌های اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم.

کد خبر 748130

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)