Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@12:21:53 GMT

رونمایی از خیابان جمشید مشایخی در منطقه زعفرانیه تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۰۷۳۰

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از نصب تابلوی خیابان جمشید مشایخی خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : حجت نظری سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران دراین باره گفت: پس از تصویب تغییر نام خیابان جیم و نامگذاری آن به نام مرحوم جمشید مشایخی در شورای شهر تهران، بعد ازظهر امروز -جمعه 13اردیبهشت ماه- تابلوی این خیابان به نام استاد جمشید مشایخی نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سردیس این هنرمند نیز ساخته و پس از نصب تابلوی خیابان از آن رونمایی خواهد شد، گفت: از امروز خیابان جیم در منطقه زعفرانیه با نام جدید جمشید مشایخی شناخته می شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران درباره نامگذاری جدید دیگر خیابان‌های تهران نیز اظهارکرد: نامگذاری خیابانی به نام جمشید مشایخی پیش از تصویب نامگذاری خیابان به نام هنرمندانی چون استادمحمدرضا شجریان، فروغ فرخزاد، محمدعلی کشاورز و ... تصویب شده بود و امیدوارم به زودی تابلوی 38 معبر و مکانی که به نام مشاهیر کشور نامگذاری شده نیز نصب شود.
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جمشید مشایخی زعفرانیه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون

آفتاب‌‌نیوز :

بر اثر فعالیت شرکت‌های پتروشیمی مرودشت و بیستون و تصاعد گاز‌هایی با ترکیبات نیتروژنی، درحالی رقم خورده که در این سال‌ها اقدامی جدی برای ارزیابی مخاطرات زیست‌محیطی دو مجتمع پتروشیمی در فاصله نزدیک به محوطه‌های جهانی تخت‌جمشید و بیستون صورت نگرفته است.

تحقیقات علمی مستمر و جامعی نیز برای برآورد میزان تاثیرگذاری گاز‌های NOx ناشی از فعالیت این دو واحد صنعتی و جلوگیری از تأثیرات آن‌ها بر رشد فزاینده گلسنگ‌ها و تشدید فرسودگی زیستی انجام نگرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم