Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم نفت ‌مسجدسلیمان به دلیل ظرفیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد از روی بام ساختمان‌های اطراف بازی را تماشا می‌کنند. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز جمعه 13 اردیبهشت ماه در خانه میزبان تیم سفیدرود رشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد مسجدسلیمان در حضور هزاران نفر از هواداران تیم نفت آغاز شد که یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود زیرا هر دو تیم برای بقا در لیگ به امتیاز کامل آن نیاز دارند.

دیدار تیم‌های نفت ‌مسجدسلیمان و سپیدرود رشت قرار بود در ساعت 19:15 روز جمعه 13 اردیبهشت ماه برگزار شود که بنا بر اعلام سازمان لیگ به ساعت 17:30 تغییر کرد.

تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با 20 امتیاز بالاتر از تیم سپیدرود در رده چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران قرار دارد.

آغاز بازی نفت مسجدسلیمان و سپیدرود با 10 دقیقه تاخیرخوزستان| شیخ رباط: با شناختی که از سپیدرود داریم به 3 امتیاز این بازی می‌رسیمساعت دیدار نفت ‌مسجدسلیمان و سپیدرود تغییر کرد

 

هواداران تیم نفت مسجدسلیمان از چند روز گذشته برای تیم خود سنگ تمام گذاشتند و هر کدام در حد توان خود برای حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد تلاش کردند.

تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان از شهر اهواز راهی شهر اولین‌ها شدند تا بتوانند دیدار حساس هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از نزدیک تماشا کنند.

حمایت از تیم نفت مسجدسلیمان در فضای مجازی نیز بازار داغی داشت که هواداران این تیم محبوب در سراسر جهان پست‌های زیادی را برای زردپوشان مسجدسلیمانی به اشتراک گذاشتند.

با اینکه بازی قرار بود نفت ‌مسجدسلیمان و سپیدرود رشت از ساعت 17:30 امروز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد به مصاف هم بروند ولی از ساعت‌ها قبل هواداران شاگردان فیروز کریمی در ورزشگاه حاضر شدند.

هواداران تیم نفت مسجدسلیمان از قبل شروع بازی تشویق‌های بی‌امان خود را آغاز کردند و با فریادهای هماهنگ شور خاصی به ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد دادند.

تیم سپیدرود رشت با 19 امتیاز پایین‌تر از نفت مسجدسلیمان در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران قرار دارد.

از حاشیه‌های مهم پیش از این بازی عدم حضور تیم سپیدرود در مسجدسلیمان بود و مسئولان این تیم شمالی شهر اهواز را برای اقامت برگزیدند.

قرار بود تیم‌های نفت ‌مسجدسلیمان و سپیدرود رشت از ساعت 17:30 امروز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد به مصاف هم بروند ولی این بازی با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد.

ازدحام هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد و دیر رسیدن اتوبوس حامل بازیکنان و کادر فنی سفیدرود رشت دلیل این تاخیر اعلام شد.

هم اکنون ظرفیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد تکمیل است و تعداد زیادی از هواداران تیم نفت بازی را از روی ساختمان‌های اطراف ورزشگاه تماشا می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!