Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@04:48:04 GMT

جولان؛ عربی و سوری است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۴۸۰

فلسطینیان در نوار غزه راهپیمایی این هفته "بازگشت" را با شعار «جولان عربی و سوری است» آغاز کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  راهپيمايي هفتگي دفاع از حق بازگشت آوارگان فلسطيني در شرق غزه امروز(جمعه) با اقدام اشغالگران در شليك گلوله جنگي به سوي شركت كنندگان در راهپيمايي آغاز شد که به زخمي شدن يك شهروند فلسطيني منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ­طرح صهيونيستي "معامله قرن" که موجوديت فلسطين و جهان اسلام را تهديد مي كند حکایت از معامله ننگین زمین در برابر صلح و آرامش با صهیونیست ها است.
طرح معامله قرن که محصول مشترك آمريكا و اسرائيل است با هدف پايان دادن به مبارزات مردم فلسطين طراحي شده است و ماه آينده اعلام می شود. جبهه شرارت بعد از آغاز رياست جمهوري دونالد ترامپ بصورت روز افزون به بحران خاورميانه دامن مي زند و جهان اسلام را مورد تهاجم شديد قرار داده است.

 هدف از انجام معامله قرن حفظ موجوديت رژیم صهیونیستی و اشغال همه سرزمينهاي فلسطين است.   جارد كوشنر داماد يهودي ارتودوكس و مشاورعالي ترامپ و جيسون گرينبلات نماينده ويژه ترامپ در امور مذاكرات بين المللي از اجرای طرح [به اصطلاح] صلح دولت آمریکا میان اسرائیل و فلسطینی‌ها موسوم به معامله قرن اوایل ماه ژوئن خبر داد.
صدها فلسطینی در اعتراض به طرح آمریکایی موسوم به «معامله‌قرن» (زمین در برابر بازگشت آوارگان فلسطینی) از دهم فروردین 97 (30مارس 2018)هر جمعه تظاهرات کردند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوار غزه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است

رسانه آمریکایی روز جمعه گزارش داد مقامات دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درحال سبک و سنگین کردن نقشه‌هایی برای اداره غزه پس از جنگ با کمک ائتلافی از کشورهای عربی از جمله مصر، عربستان سعودی و امارات عربی متحده هستند.

به گزارش ایسنا، به نوشته نیویورک‌تایمز این طرح احتمالا توسط کشورهای عربی رد شود چراکه مسیر مشخصی را برای تشکیل کشور فلسطین مشخص نمی‌کند.

شرکای تندروی نتانیاهو نیز احتمالا به علت اینکه رژیم وی احتمال بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به غزه و تشکیل کشور فلسطین را به کل رد نکرده، با این طرح مخالفت کنند.

مطابق با این پیشنهاد، این ائتلاف در همکاری با ایالات متحده سرانی را از خود غزه برای توسعه مجدد این شهر و حفظ ثبات انتخاب کرده و پس از هفت الی ۱۰ سال، به مردم غزه اجازه خواهد داد تا درخصوص الحاق به یک دولت واحد فلسطینی که بر روی نوار غزه و کرانه باختری حکمرانی می‌کند، رای‌گیری کنند.

مطابق با این پیشنهاد نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان توانایی فعالیت در داخل غزه را خواهند داشت.

این برنامه در ماه نوامبر توسط چندین تاجر - که برخی ارتباط بسیار نزدیکی با نتانیاهو دارند - طرح‌ریزی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • جنبش‌های سده‌های دوم و سوم هجری بیش‌تر تقابل ایرانی – ایرانی بود نه ایرانی - عربی
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند