Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@02:56:32 GMT

مدیرعامل باشگاه سایپا: صادقی سرمربی فصل آینده سایپاست

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۵۰۴

مدیرعامل باشگاه سایپا از حضور ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه سایپا، اولین جلسه تمرین نارنجی پوشان بعد از برکناری علی دایی و اولین تجربه سرمربیگری ابراهیم صادقی با حضور مدیرعامل، قائم مقام و مدیران ارشد باشگاه سایپا استارت خورد.

در این جلسه تمرینی، ابتدا مدبر در سخنانی اظهار کرد: سعی می‌کنم همیشه در صحبت‌ها و کارهایم خدا را ناظر ببینم و ای کاش شاهد صحبت‌های خلاف واقع نبودم ولی دیگر همه مسائل را باید به فراموشی بسپاریم و برای مأموریت و هدف‌هایمان عزم راسخ داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ابراهیم صادقی را در سایپا شناختم و در بررسی ای که داشتم، ایشان را انتخاب کردم و نه تنها در این سه بازی، بلکه فصل آینده هم ایشان سرمربی ما خواهند بود که این صحبت ایشان با تشویق حضار همراه بود.

مدبر گفت: جا دارد از زحمات آقای دایی و کادرشان برای زحمات و کمک‌هایشان تشکر داشته باشم و به شما (بازیکنان) و سرمربی تیم همانطور که قبلاً به آقای دایی قول داده بودم برای رفع مسائل مالی و دیگر موارد خودم و تمامی عوامل باشگاه تمام تلاش خود را خواهیم کرد و بزودی خبرهای خوبی خواهید شنید.

مدیرعامل باشگاه سایپا، حکم ابراهیم صادقی را در این نشست ابلاغ کرد و برای ایشان و کادر فنی و بازیکنان آرزوی موفقیت داشت.

بعد از سخنان مدیرعامل، ابراهیم صادقی با تشکر از اعتماد  مدبر مدیرعامل و فراهانی قائم مقام و سرپرست معاونت باشگاه، گفت: سایپا خانه دوم من است و کسی به اندازه من به این تعصب ندارد و مطمئنم با کمک یکدیگر می‌توانیم تیمی قدرتمند بسازیم.

صادقی در ادامه گفت: از تلاش‌های آقای مدبر برای حل و فصل مسائل مالی بازیکنان و مطمئناً ما این پیگیری شما را می‌بینیم و برای اعتلای نام سایپا در کنارتان هستیم.

صادقی با اعلام اینکه با علی دایی قبل از قبول مسئولیت صحبت کردم و از وی رخصت گرفتم در پایان گفت؛ وظیفه دارم از زحمات آقای دایی و همکارهایم در کادرفنی تشکر کنم و بگویم جناب مدبر ما صاحب باشرافت ترین بازیکنان هستیم و در بازی با پدیده تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه دلخواه خواهیم کرد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش "ورزش سه"، حسین امان اللهی از شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه است. امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال و تیم ملی با خانواده این شهید دیدار کرد.

صادقی در این دیدار لباس تیم ملی را به فرزندان این شهید اهدا کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

در این دیدار امیرحسین صادقی خطاب به خانواده شهید گفت: شما باید به پدرتان افتخار کنید که جان خود را فدای ایران زمین کرده است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست