Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:38:40 GMT

دیدار نفت مسجدسلیمان و سپیدرود در نیمه نخست مساوی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۵۱۴

دیدار نفت مسجدسلیمان و سپیدرود در نیمه نخست مساوی شد

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه میزبان تیم سفیدرود رشت است که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل پایان یافت. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز جمعه 13 اردیبهشت ماه در خانه میزبان تیم سفیدرود رشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد مسجدسلیمان در حضور هزاران نفر از هواداران تیم نفت در حال برگزاری است که بیژن حیدری با کمک محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی قضاوت بر عهده دارد.

داور چهارم این دیدار هم سعید قاسمی است و کمک داوران خط هم کوپال ناظمی و محمدحسین ترابیان هستند.

مسجدسلیمانی‌های سراسر کشور عازم شهر اولین‌ها شدنددفاع تمام قد مسجدسلیمانی‌ها برای بقا در لیگ برترساعت دیدار نفت ‌مسجدسلیمان و سپیدرود تغییر کرد

قرار بود تیم‌های نفت ‌مسجدسلیمان و سپیدرود رشت از ساعت 17:30 امروز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد به مصاف هم بروند ولی این بازی با 13 دقیقه تاخیر آغاز شد.

از سوی فیروز کریمی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان مهرداد طهماسبی، محمد حسینی، موسی کولیبالی، یوسف وکیا، میلاد خدایی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی، محمد شادکام، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری و فرشید پاداش برای رویارویی با تیم سپیدرود رشت به میدان رفتند.

نادر دست‌نشان سرمربی تیم سپیدرود رشت با ترکیب کوروش ملکی، میثم تهی‌دست، میلاد شیخی سلیمانی، ابراهیم لطفی، میلاد قربان‌زاده، هومن ربیع‌زاده، میثم فردوسی، محمدرضا مهدوی، حسین شنانی، حسین ابراهیمی و مهرداد بایرام به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت.

نیمه نخست بازی تیم‌های نفت ‌مسجدسلیمان و سپیدرود رشت گلی در بر نداشت و بازیکنان هر دو تیم با تقسیم امتیازات به رختکن رفتند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم