Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:27:34 GMT

کار بزرگ صنعت نفت ۱۰ نفره در قائمشهر

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۵۳۸

کار بزرگ صنعت نفت ۱۰ نفره در قائمشهر

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برابر میزبانش نساجی مازندران با حساب دو بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۷ میزبان صنعت نفت آبادان بود که در نهایت دو بر صفر یک این تیم آبادانی شکست خورد.

برای صنعت نفت در این دیدار ابتدا جاناتان بالوتلی در دقیقه ۴۵ روی پاس محمدرضا غبیشاوی دروازه نساجی را باز کرد و در نیمه دوم و در دقیقه ۶۷ این‌بار بلوتلی پاس زیبایی را به محمدرضا غبیشاوی داد تا این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر این دیدار و در دقیقه ۹۰ تیم نساجی توانست یکی از گل‌های خورده را توسط محمد مهدی نظری جبران کند ولی در نهایت مقابل مهمانش تن به شکست داد.

این پیروزی درحالی برای صنعت نفت آبادان رقم خورد که در دقیقه ۸ با اخراج وفا هخامنش، این تیم ۱۰ نفره کار را دنبال کرد.

با این پیروزی شاگردان سرجیو ۳۳ امتیازی شدند و نساجی نیز ۳۰ امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان تیم فوتبال نساجی قائم شهر ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان کره‌جنوبی در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی در ژاپن برگزار شد که در ۹۰ دقیقه با برتری ۳ بر ۲ یوکوهاما به پایان رسید. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر اولسان همراه شده بود و دو تیم در مجموع بازی‌های رفت و برگشت به تساوی سه بر سه رسیدند تا کار به وقت‌های اضافه و در نهایت ضربات پنالتی بکشد.

یوکوهاما بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول موفق شد ۳ گل توسط اوناکا (۲) و آنتونی لوپز به ثمر برساند تا خیلی از هواداران این تیم جشن صعود را در همان نیمه اول برگزار کنند، اما خوشحالی آن‌ها زیاد طول نکشید و فقط ۵ دقیقه بعد، متئوس سلس موفق شد گل اول را برای اولسان به ثمر برساند.

کامیجیما در دقیقه ۳۹ یک خطای پنالتی انجام داد و با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد و کار برای نماینده ژاپن در ادامه دیدار و حفظ برتری سخت‌تر شد. بویانیچ پشت ضربه قرار گرفت و موفق شد گل دوم اولسان را به ثمر برساند. این بازیکن در ابتدا نیمه دوم نیز یک گل به ثمر رساند که توسط VAR مردود اعلام شد.

در ادامه تلاش دو تیم حاصلی نداشت و این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. یوکوهاما موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کند تا تیم تحت هدایت هری کیول راهی فینال شود.

با این نتیجه تیم فوتبال یوکوهاما باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات قرار بگیرد. دیشب العین موفق شد با برتری مقابل الهلال عربستان راهی فینال این رقابت‌ها شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد