Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:10:07 GMT

آلگری: وجود مسی برای رونالدو محرک بزرگی است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۵۹۹

آلگری: وجود مسی برای رونالدو محرک بزرگی است

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، در مورد جنجال اخیر با یکی از مجریان ایتالیایی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شرایطی امشب به مصاف تورینو خواهد رفت که قهرمانی این تیم برای هشتمین سال متوالی در سری آ مسجل شده و آلگری مدعی شد رونالدو می خواهد با گلزنی در بازی امشب، شانس های خود برای کسب عنوان بهترین گلزن سری آ را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر رونالدو 3 گل کمتر از فابیو کوالیارلا به ثمر رسانده است.

 

 

آلگری گفت: "روزنامه نگاران به درستی آنچه را که می بینند و می شنوند را نوشتند. هر ساله این شرایط مشابه است، پنج سال است که من اینجا هستم و شرایط خوب است. مزیت این است که ما در مقایسه با سال های گذشته، برنامه ریزی کرده ایم و در فصل آینده نیز باید با همین برنامه پیش برویم.

 

وجود لیونل مسی برای کریستیانو رونالدو، محرک بزرگی است، مسی همه چیز را به دست آورده است و حالا که ما دربی را پیش رو داریم، رونالدو امیدوار به گلزنی در این دیدار و کسب عنوان بهترین گلزن فصل سری آ است. اینکه کدام یک از بین رونالدو و مسی تا چه زمانی و تا کجا به فوتبال بازی کردن ادامه می دهند را نمی دانم، اما زمانی که این دو فوتبال را کنار بگذارند به این زودی ها جانشینی نخواهند داشت.

 

خرید آرون رمزی؟ رمزی بازیکنی با کیفیت است که اهدافی برای خود در نظر گرفته و یک خرید بسیار خوب برای یوونتوس محسوب می شود."

کریستیانو رونالدو بارسلونا ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) لیونل مسی یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو بارسلونا لیونل مسی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • محرک جدید بورس
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم