Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:36:50 GMT

خبر خوب به رئال مادرید در مورد نیمار

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۷۸۱

خبر خوب به رئال مادرید در مورد نیمار

تابستان فصل بعد، رئال مادرید می تواند با شرایطی به مراتب بهتر برای خرید نیمار اقدام کند.


به گزارش "ورزش سه"، از همان ابتدای انتقال نیمار به پاری سن ژرمن، بسیاری بر این باور بودند که این ستاره برزیلی روزی به رئال مادرید خواهد رفت و کهکشانی ها نیز هر سال برای خرید نیمار اقدام کردند، اما رقم هنگفت این قرارداد باعث انصراف آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا دیلی میل مدعی شد بندی در قرارداد نیمار وجود دارد که وی بعد از سه فصل بازی کردن در ترکیب پاری سن ژرمن و در تابستان 2020، می تواند با مبلغ 145 میلیون پوند از این تیم فرانسوی جدا شده و راهی تیم دیگر شود.

 

 

نیمار دو سال قبل و با رقم 198 میلیون پوند و به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ راهی پاری سن ژرمن گشت اما مصدومیت های بدموقع باعث شد وی در مراحل حساس لیگ قهرمانان قادر به همراهی تیمش نبوده و نتواند جلوی حذف نماینده متمول فرانسوی را بگیرد.

 

در چنین شرایطی، بعید است رئال مادرید در تابستان امسال علاقمند به جذب نیمار باشد و تمرکز خود را روی دیگر اهدافش خواهد گذاشت و احتمالا تا تابستان سال بعدب صبر خواهد کرد تا با رقمی به مراتب پایین تر مقدمات جذب ستاره مورد علاقه فلورنتینو پرز را فراهم کند.

پاری سن ژرمن رئال مادرید نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. گل سوم پاری سن ژرمن روی حرکت انفرادی زیبای ام باپه خلق شد.

دانلود (11.2MB)

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»