Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@16:24:46 GMT

اعلام جزئیات آدم ربایی یک کودک در شهرستان کارون

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۲۲۹۶

اعلام جزئیات آدم ربایی یک کودک در شهرستان کارون

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سید محمد صالحی با بیان این خبر، گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی پسر بچه ای در شهرستان کارون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
او افزود: در تحقیقات اولیه ماموران پلیس مشخص شد عامل اصلی آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی با خانواده کودک، با کمک ۲ نفر از همدستانش اقدام به ربودن این پسر بچه کرده ، سپس از محل متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی با روش های نوین کشف جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی، بلافاصله ۲ همدست آدم ربا را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
او گفت: با تلاش ماموران انتظامی شادگان، عامل اصلی آدم ربایی نیز در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در حالی که قصد فرار داشت، دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عامل اصلی آدم ربایی و ۲ همدستش برای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
ایرنا

انتهای پیام/

20 / 20 جانشین فرمانده انتظامی خوزستان آدم ربایی آدم ربایی یک کودک اعلام جزئیات آدم ربایی یک کودک در شهرستان کارون سرهنگ سید محمد صالحی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد

سرهنگ کرامت‌الله برومندی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی ۲ پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد ۲ پسر ۱۸ و ۲۵ ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان می‌بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون