Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@10:38:39 GMT

حدادی در جایگاه سوم ایستاد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۲۳۱۳

حدادی در جایگاه سوم ایستاد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احسان حدادی پرتابگر المپیکی دیسک ایران در اولین دوره از رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در سال ۲۰۱۹ با پرتابی به طول ۶۶.۷۸ در رده سوم ایستاد.

او در این مسابقه یک پرتاب خطا و پرتاب‌هایی به طول ۶۴.۵۸ متر، ۶۵.۲۰ متر، ۶۶.۷۸ متر، ۶۳.۳۴ متر و ۶۵.۱۵ متر را ثبت کرد.

دانیل استال سوئدی با پرتاب ۷۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۶ در رده نخست و لوکاس ویسهایدینگر از اتریش با رکورد ۶۶.۹۰ در رده دوم قرار گرفتند. ۱- دانیل استال از سوئد ۷۰.۵۶ ۲- لوکاس از اتریش ۶۶.۹۰ ۳- احسان حدادی از ایران ۶۶.۷۸ ۴- رجی جگرس از آمریکا ۶۴.۸۹ ۵- کریستوفر هارتینگ از آلمان ۶۴.۴۹ ۶- پیتر مالاچوسکی از لهستان ۶۴.۴۵ ۷- ماسون فاینلی از آمریکا ۶۳.۵۲ ۸- اولاً استونس از نروژ ۶۲.۶۳ ۹- محمد ابراهیم از قطر ۵۸.۹۸  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان اتریش دوومیدانی قطر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد