Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:01:42 GMT

واکنش مورینیو به احتمال بازگشت لیورپول برابر بارسا

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۲۵۲۹

واکنش مورینیو به احتمال بازگشت لیورپول برابر بارسا

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی، بازگشت لیورپول مقابل بارسلونا در دیدار برگشت را بسیار دشوار می داند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار رفت و در حالیکه موقعیت های خوبی را در نوکمپ از دست داد، با 3 گل مغلوب بارسلونا شد تا کار دشواری برای صعود به فینال لیگ قهرمانان داشته باشد. اما مورینیو معتقد است علیرغم دشواری ماموریت، رخ دادن هر اتفاقی در فوتبال ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مورینیو گفت: "کلوپ باید حس کند رخ دادن همه چیزی در فوتبال ممکن است و باید به همان چیزی که احتمال رخ دادنش است فکر کند. کلوپ تیمی بسیار خوب و واقعی در اختیار دارد و آنها باید مبارزه کنند تا غیر ممکن را تبدیل به ممکن سازند.

 

 

زمانی بارسلونا با 2 گل پیش افتاد من گفتم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و حتی این شرایط اگر بازی 1-3 هم می شد برقرار بود، اما نتیجه 0-3 مشخص است. در این شرایط باور داشتن به صعود دشوار است اما بارسلونا فصل قبل تجربه تلخی از همین نتیجه در مقابل رم نیز داشت.

 

من می دانم که بازی کردن مقابل لیورپول در آنفیلد واقعا دشوار است و این تیم در شرایط خوبی قرار دارد، اما اگر بارسلونا یک گل به ثمر برساند، آنگاه لیورپول باید پنج گل بزند که خیلی زیاد است. لیونل مسی از اشتیاق فراوانی برخوردار بوده و همه بازیکنان را با خود همراه می کند و در چنین شرایطی بارسلونا شانس زیادی برای صعود دارد."

یورگن کلوپ (سرمربی) منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟

مایکل ادواردز بزرگ‌ترین حامی محمد صلاح در لیورپول است و قصد دارد او را برای بازی در تیم آرنه اسلوت حفظ کند. 

طرفداری | با فروپاشی عجیب رابطه یورگن کلوپ و محمد صلاح، آینده وینگر مصری تحت شعاع این درگیری قرار گرفته است. 

پس از اعلام خبر تمایل لیورپول به ادامه همکاری با محمد صلاح، پل جویس، خبرنگار نزدیک به قرمزها در تایمز از علت اصلی این موضوع پرده برداشت. در حقیقت، مایکل ادواردز به شدت به وینگر مصری علاقه‌‌مند است. مدیر ورزشی سابق لیورپول که اکنون به عنوان مدیر اجرایی بخش فوتبال گروه FSG قدرت‌مندترین فرد باشگاه است، شخصا صلاح را به خدمت گرفته بود. ریچارد هیوز، مدیر ورزشی فعلی به‌زودی مذاکرات تمدید قرارداد را آغاز خواهد کرد. با وجود علاقه تیم‌های سعودی به انتقال ستاره لیورپول، صلاح در این لحظه قصدی برای خروج ندارد. سران فوتبال عربستان تا زمانی که چراغ سبزی از سوی این بازیکن دریافت نکنند، برای خرید او وارد عمل نخواهند شد. 

دیوید اورنستین در اتلتیک دقایقی پیش از علاقه لیورپول به خرید یک وینگر برای تقویت خط حمله خبر داد. مدیران لیورپول با شناسایی نقاط ضعیف تیم فعلی یورگن کلوپ که در نیم‌فصل دوم موقعیت‌های بی‌شماری را از دست داد، قصد دارند پیش از ورود آرنه اسلوت، یک گزینه تهاجمی را برای خرید مشخص کنند. محمد صلاح به عنوان بخش مهمی از افت خط آتش کلوپ در نیم‌فصل دوم به شمار می‌رود. وینگر مصری پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی کشورش از فرم ایده‌آلش فاصله گرفت. با این وجود، با توجه به 17 گل و 9 پاس گل در فصل جاری لیگ برتر، مدیران لیورپول از صلاح به عنوان یک ستاره نام می‌برند. به همین دلیل قطع همکاری طرفین در این لحظه ایده منطقی در نظر گرفته نمی‌شود.

با وجود افت محمد صلاح از اول ژانویه، او اعداد بزرگی در بخش تهاجمی به ثبت می‌رساند

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال