Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در دیداری سخت و نفس گیر به مصاف پاس ناجا رفت و با توجه به حواشی که رخ داد بازی نیمه تمام ماند.

فینال مسابقات در حالی برگزار شد که نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی به نحوهٔ قضاوت داوران چندین بار اعتراض کردند. بحث و جدال های فنی در طول مسابقات ادامه داشت تا جایی که داوران نظر خودشان را در یک صحنه که به سود تیم حریف بود تغییر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اقدام عجیب کمیته داوران مسابقه، نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی حاضر به ادامه حضور در مسابقات نشدند. این درحالی است که تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی ۶ دوره قهرمان مسابقات بوده و مسوولان تربیت بدنی به دلیل حق خوری ها از شرکت در ادامه مسابقات انصراف دادند.

انتهای پیام/

28 / 167 کاراته دانشگاه آزاد اسلامی پاس ناجا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کاراته دانشگاه آزاد اسلامی پاس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور

بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

او با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور