Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) آیة الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در جمع رزمندگان لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم امنیت لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و فرارسیدن هفته عقیدتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه رزمندگان این نهاد مقدس همانند دوران 8 سال دفاع مقدس در دفاع از مرزهای کشور راه شهید خرازی را ادامه می‌دهند که در این راه 27 نفر از جوانان پاسدار اصفهانی به فیض شهادت نایل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام در روایتی علمای ملت را به معنای مرزبانان ملت برشمردند و این افراد راه نفوذ شیطان را به خوبی می‌بندند و همچنین در روایتی دیگر از پیامبر اکرم پاداش هر شخص که در یک شبانه‌روز برای رضای خداوند نگهبانی و مرزبانی کند از هر آن‌چه در دنیا وجود دارد بالاتر و مهم‌تر است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام در روایتی دیگر مرزبانی و نگهبانی را به هرس که به معنای نگهبانی است تعبیر کرده و یک شب نگهبانی در راه خداوند را از هزارشب عبادت در راه خداوند که شب‌ها در آن عبادت کند و روزها در آن روزه بگیرد برتر و افضل‌تر است.

وی به روایتی دیگر اشاره کرد و گفت: در روز قیامت چشمانی که در راه خداوند شب‌ها بگرید و در راه خداوند از مرز و بوم کشور نگهبانی و حراست  کند آتش غضب الهی به آن نمی‌رسد.

طباطبایی‌نژاد افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود نیز اشاره کردند که امنیت این کشور با از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم بدست می‌آید و این عزیزان شب‌ها بیدارند تا مردمان این کشور در آرامش و راحتی باشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نعمت‌های الهی نعمت امنیت است و حضرت رسول اکرم در روایتی دیگر بدترین شهر را شهری برشمرده‌اند که امنیت در آن وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت علی (علیه‌السلام) در نهج‌البلاغه می‌فرماید با دشمنان خود بجنگید قبل از این که آن‌‌ها به جنگ شما بیایند، نیروهای نظامی کشور ما به خوبی از مرز و بوم‌های این کشور حراست می‌کند و عناد آمریکایی‌ها با ملت ایران و تحریم سپاه به دلیل قدرت بالای نظامی ایران است.

طباطبایی‌نژاد اظهار داشت: آمریکایی‌ها با اسلام مشکل دارند و به دنبال این هستند که پیشرفت و خوبی را از ملت‌های اسلامی بگیرند و قرآن کریم نیز در این زمینه می‌فرماید استقامت و تقوا اهداف دشمنان را ناکام می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان ادامه داد: در زمان حکومت طاغوت بسیاری از امور کشور توسط آمریکایی‌ها و غربی‌ها انجام می‌شد و در زمان انقلاب اسلامی دشمن به دنبال این بود که فروش اسلحه را به ایران ممنوع کند و در زمان کنونی نیز از فروش ایران به دیگر کشورها هراس دارند.

وی  گفت: آزادی و عزتی که هم اکنون در کشور ما وجود دارد به برکت انقلاب، جوانان و ائمه معصومین است اما بسیاری از کشورهای اسلامی  بدون اجازه آمریکا هیچ کاری انجام نمی‌دهند.

طباطبایی‌نژاد به حادثه سیل که چند شهر ایران را فراگرفته است اشاره کرد و گفت: در این حادثه بسیاری از شهرها به خصوص اصفهانی‌ها در کنار مردم سیل‌زده حضور داشتند و ویژگی ممتاز ملت ما این است که کنار یکدیگر باشیم و مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان به شهادت و شهادت طلبی اشاره و تصریح کرد: با شهادت عزت به دست می‌آید و از خداوند متعال باید درخواست کنیم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به نمایش گذاشت
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • ایران قدرت فرماندهی خود را در عملیات وعده صادق به نمایش گذاشت
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله