Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@17:42:29 GMT

تعویق تلویحی خصوصی‌سازی سرخابی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۳۰۲۴

به گزارش تسنیم، محمدرضا داورزنی در نشست با رؤسا و نواب هیئت‌های ورزشی مازندران در ساری با اشاره به تلاش برای خصوصی سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: تمام تلاش بر این است تا این دو باشگاه تا پایان دولت به بخش خصوصی واگذار شود و در سال گذشته این طرح مصوب شد و مجلس نیز به آن نگاه ویژه ای داشت تا از طریق سازمان خصوصی و به هر شیوه‌ای مناسب شامل بورس و فرابورس واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: هفته آینده نیز مجلس با برگزاری جلسه‌ای طرح واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری خوب مردم در حوزه ورزش گفت: در حوزه نظام جامع باشگاهداری تصمیماتی در مجلس گرفته می‌شود تا به باشگاه‌های ورزشی کمک شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، اشتغال ایجاد شده در باشگاه‌های ورزشی کشور را 260 هزار نفر بیان کرد.

وی با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی در توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نقش کلیدی دارند تصریح کرد: سه میلیون ورزشکاران سازمان یافته در کشور داریم و شمار زیادی هنوز ثبت نشده اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 سازمان خصوصی سازی برای تغییر نام باشگاه استقلال چراغ سبز نشان داد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: «اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد.» اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی درباره این تغییرات را می‌بینید و می‌ظشنوید.

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد