Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر ۹ ساله روسی که پس از آتش گرفتن یکی از طبقات یک آپارتمان بلند به بیرون از پنجره و روی کولر گازی پناه برده بود بطور معجزه آسایی نجات یافت.

به گزارش شریان نیوز،   پسر ۹ ساله روسی که پس از آتش گرفتن یک طبقه از آپارتمانی در این کشور به بیرون از پنجره رفته و روی کولر گازی قرار گرفته بود به طور معجزه آسایی از این حادثه جان سالم بدر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پسر پس از آنکه شعله‌های آتش و دود غلیظ وارد آپارتمانشان شد برای حفظ جان خود و ترس از خفه شدن تصمیم گرفت برای فرار به بالای کولر گازی که در ارتفاع ۸۰ فوتی از زمین قرار گرفته بود برود. بنا به گفته شاهدان عینی و همسایگان این پسر که نامش " دنیس" اعلام شده در حالی که بسیار ترسیده بود دائما فریاد می‌زد و از مادرش طلب کمک می‌کرد. این در حالی بود که این پسر پس از اتمام مدرسه اش در شهر "سامارا" روسیه تنها در خانه حضور داشت و در لحظه وقوع حادثه مادر او در خانه نبود.

یکی از شاهدان عینی با نام "آناستازیا" در این باره گفت: " این پسر در خانه تنها بود. آتش سوزی مهیبی بود؛ و شعله‌های آتش و دود از بالکن قابل مشاهده بود. این پسر چاره‌ای نداشت جز آنکه خودش را به بالای کولر گازی رساند و روی آن نشست. من و خیلی از افرادی که در پایین حضور داشتیم نگران بودیم که این کولر گازی به پایین سقوط کند.

خوشبختانه دقایقی بعد  نیرو‌های آتشنشانی جان پسر را نجات و او را به پایین انتقال دادند. نیرو‌های آتشنشانی ابتدا تلاش کردند تا از طریق نردبان خود را به دنیس برسانند، اما نردبان به درخت‌های مقابل آپارتمان گیر کرد. در ادامه پدر کودک که خود را به خانه رسانده بود درب خانه را باز کرد و یکی از آتشنشانان با به خطر انداختن جانش با استفاده از تجهیزات مخصوص وارد خانه شد و این پسر را نجات داد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش

سرهنگ "محمد رستمی"گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق یک باب مغازه در یکی از محلات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این مغازه به علت نامعلومی دچار حریق شده است، افزود: حریق به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد