Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از جهاد دانشگاهی خراسان شمالی دکتر پور عابدی، معاون پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی، دکتر یزدانی مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی و دکتر رضا شاهین فر، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از اعضای هیات علمی اعزامی به این سفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افتتاح مرکز همکاری دانشگاه کشاورزی و ACECR دیدار با رئیس دانشگاه ملی کشاورزی قرقیزستان و بازدید از این دانشگاه، دیدار با روسای دانشگاه‌ها و بازدید از آزمایشگاه موسسه تحقیقات دامپزشکی قرقیزستان از برنامه‌های این سفر است.
همچنین دیدار با نماینده وزارت آموزش قرقیزستان، بازدید از مرکز کشت قارچ، بازدید از اراضی کشاورزی و نشستی ویدئوکنفرانسی از دیگر برنامه‌های این سفر است.
گفتنی است ماه گذشته هیئت علمی از دانشگاه ملی کشاورزی به خراسان شمالی سفر کردند که در این دیدار تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و این دانشگاه منعقد شد.
انتهای پیام / م

اعزام هیاتی علمی از جهاددانشگاهی خراسان شمالی به قرقیزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم قرقیزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز باران، با طراوت بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ بارش‌های وسط فصل بهار، طراوتی دلچسب به طبیعت بخشید. هرچند برخی محور‌های مواصلاتی روستایی برای ساعاتی قطع شد، بازگشایی آنها در کنار خوشحالی کشاورزان، این روز بهاری را به یادماندنی کرد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از فردا جوی پایدار و افزایش شش تا هشت درجه ای را برای استان پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • سفر همزمان رئیس سیا و هیاتی از حماس به قاهره