Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: واشنگتن برای ادامه حضور غیرقانونی در سوریه و تخریب دستاوردهای مذاکرات آستانه، از گروه‌های تجزیه‌طلب کُرد استفاده ابزاری می‌کند.

در این بیانیه با اشاره به اقدامات و تحرکات اخیر آمریکا در شرق رود فرات، تأکید شده است: هرگونه تلاش آمریکا و برخی کشورهای غربی برای تجزیه سوریه، از طریق حمایت‌های آشکار از گروه‌های کُرد تجزیه‌طلب، محکوم به شکست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه وزارت خارجه روسیه همچنین به تلاش برخی گروه‌های تجزیه‌طلب سوریه، برای برگزاری «کنگره اتحادیه‌های اقوام و قبایل سوریه» اشاره و تأکید شده است: چنین نشست‌هایی نخواهد توانست آمریکایی‌ها را در مسیر دستیابی به اهداف تجزیه‌طلبانه در سوریه کمک کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سوریه مذاکرات آستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش

نیروهای دریایی مراکش ۸۵ مهاجر را از خطر غرق شدن نجات دادند.

به گزارش ایسنا، طبق بیانیه منتشر شده از سوی نیروهای مسلح مراکش این مهاجران، غیرقانونی و اتباع کشورهای جنوب صحرای آفریقا هستند.

پس از ارائه کمک‌های اولیه، مقامات محلی آنها را به منظور طی مراحل قانونی به نیروهای امنیتی تحویل داده‌اند.

کشورهای شمال آفریقا مانند تونس، لیبی و مراکش به دلیل نزدیکی به دریای مدیترانه به عنوان نقطه عزیمت مهاجران غیرقانونی برای رسیدن به اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش آناتولی، وزارت کشور مراکش در بیانیه خود در ۲۳ ژانویه سال جاری میلادی (۲۰۲۴) اعلام کرده بود سال گذشته ۷۵ هزار و ۱۸۴ مهاجر غیرقانونی دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید