Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@16:09:01 GMT

«بفرمایید عشق» در فرهنگسرای کتاب رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۴۴۷۰

«بفرمایید عشق» در فرهنگسرای کتاب رونمایی شد

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، مجید احمدی شاعر جوان دهه هفتادی دومین اثرش را در هشتمین روز دهمین فرهنگ‌سرای کتاب رونمایی کرد.

احمدی درباره شروع علاقه به سرودن شعر گفت: از کودکی عاشق خواندن شعر بودم و از پانزده سالگی شروع به نوشتن شعر کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند سال بعد به صورت جدی زیر نظر اساتید شعر و ادب به گفتن شعر و ترانه پرداختم و در جلسات متعدد شاعران بزرگ کشورم شاگردی کردم.

او اضافه کرد: در سال ۱۳۹۰ مجموعه‌ای از ترانه‌هایم به نام «لبخند مصنوعی» در سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی برگزیده کشوری شد و در جشنواره‌های مختلف رتبه کسب کرد. انگیزه‌ای در من به وجود آورد برای سرودن ترانه‌های جدید و بهتر و همکاری در آلبوم‌های مختلف موسیقی با خواننده‌های متفاوت و چاپ مجموعه ترانه‌هایم به نام «عاشقانه‌تر از باران» در انتشارات شانی که مورد اسقبال طرفداران ترانه قرار گرفت.

احمدی که خود از اهالی منطقه ۱۸ تهران است، از توجه ویژه مدیریت فرهنگی هنری این منطقه در طول سالیان به هنرمندان و فرهیختگان تقدیر کرد و گفت: سال‌هاست که من از اعضای کانون نخبگان منطقه ۱۸ هستم. حضور در نشست‌های شعرخوانی که به همت مراکز فرهنگی هنری منطقه برگزار می‌شد، همیشه راهنمای من و فضایی برای گفتگو و نقد بوده و هست.

او درباره شاعران مستعد این منطقه گفت: منطقه ۱۸ یکی از هنرخیزترین مناطق تهران به ویژه در حوزه شعر و ادبیات است. در همه حوزه‌ها از اشعار عاشقانه تا اشعار آیینی و حماسی ما شاعران جوان، توانا و شناخته شده‌ای داریم. یکی از مهم‌ترین نشست‌های ادبی که در فرهنگ‌سرای خاتم هر ساله برگزار می‌شود «نذر شعر» است که آثار شاخص و متفاوتی هر ساله در آن به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است «بفرمایید عشق» دومین مجموعه شعر «مجید احمدی» در ۷۰ صفحه، با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۱۵ هزار تومان توسط انتشارات ایهام منتشر شده است.

انتهای پیام/  

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل زنان
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل
  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل | ببینید
  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود