Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:52:54 GMT

تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک آژانس‌ها و باری‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۴۶۰۰

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از تمدید زمان ثبت نام طرح ترافیک آژانس‌ها و خودرو‌های باری کمتر از ۶ تن تا ۲۵ اردیبشهت خبرداد.

به گزارش «تابناک» عمار سعیدیانفر در گفتگو با ایسنا، با بیان این خبر گفت: برای آژانس‌ها، وانت بار‌ها و … نامه تعداد سهمیه‌های تخصیص یافته ارسال شده است، اما از آن جایی که پروسه ثبت‌نام زمان بر است مهلت ثبت‌نام را که تا پایان روز ۱۵ اردیبهشت بود تا ۲۵ اردیبهشت ماه تمدید کردیم و ثبت‌نام تنها تا این تاریخ صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که ثبت‌نام آژانس‌ها، وانت بار‌ها و … دیر انجام شد، اما با تأیید اتحادیه‌های مربوطه طرح ترافیک به آن‌ها اختصاص داده می‌شود، توضیح داد: در حال حاضر ثبت‌نام خبرنگاران تا امشب (جمعه _۱۳ اردیبهشت) ادامه دارد، اما از آن جایی که یک کمیته می‌بایست مدارک آن‌ها را بررسی کند به نظر می‌رسد که آن‌ها دیرتر از آژانس‌ها، سهمیه خود را دریافت خواهند کرد.

وی در مورد شهروندان عادی نیز، گفت‌: شهروندانی که به صورت شخصی وارد سامانه می‌شوند نیز اگر سال گذشته ثبت‌نام کرده باشند، نیاز مجدد به ثبت‌نام ندارند، ولی تعرفه سال ۹۸ از آن‌ها اخاذ خواهد شد.

سعیدیانفر در مورد ساکنان محدوده طرح ترافیک، با اشاره به این که اگر ساکنان داخل محدوده طرح ترافیک مالک باشند نیازی به مراجعه بعدی به دفاتر خدمات الکترونیک ندارند، گفت:، اما اگر ساکنان، مستأجر باشند، می‌بایست مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ببرند تا از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند، همچنین خروج قبل از ساعت ۸:۳۰ و ورود بعد از ساعت ۱۷ برای این افراد رایگان خواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در مورد ساکنان محدوده زوج و فرد نیز، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ثبت‌نام از ساکنان محدوده زوج و فرد آغاز شده است و آن‌ها باید مدارک مالکیتی خود را به ثبت دفاتر خدمات الکترونیک برسانند تا بتوانند از تخفیف ۵۰ درصدی ساکنان محدوده زوج و فرد استفاده کنند، اما نکته قابل توجه این است که این تخفیف همزمان با اجرای طرح "حذف محدوده زوج و فرد" اعمال خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک طرح ترافیک شهرداری تهران کودتا در ونزوئلا تنگه هرمز موسسه اعتباری کاسپین مهناز افشار سهمیه بندی بنزین جولیان آسانژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های کشور از ادامه ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور از آخرین وضعیت محورهای شمالی، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده بیلقان و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده های شهرستانک و انتهای تونل البرز، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشا، ترافیک سنگین در آزادراه تهران پردیس محدوده ورودی آزادراه و ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده های گیلاوند و دماوند جریان دارد.

همچنین تردد روان در آزادراه قزوین رشت (رفت و برگشت) صورت می گیرد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی اند.

آخرین وضعیت جوی و ترافیک سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک، ترافیک سنگین در آزادراه تهران قم کاشان محدوده های پل شهید کاظمی، باقرآباد و جنت آباد و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال وبختیاری، کرمانشاه، کرمان، کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، زنجان، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ایلام، خبر می دهد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور محور بندر خمیر بندر لنگه و محور خرم آباد پلدختر (تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد کوهدشت و آزادراه خرم آباد پل زال انجام می شود) محورهای مسدود شریانی اند.

همچنین محورهای مسدود غیر شریانی، محورهای هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد دربید، حاجی آباد آهنگران، سروآباد پاوه، رباط پشت بادام بیاضه، عسلویه گله دار وعشق آباد بردسکن خواهند بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  •  مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم حل شد
  • حل مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی