Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طرح ارتقاء آشپزخانه ها، پیشنهاد شد آشپزخانه‌های سطح ۲ و ۳ با حمایت صندوق رفاه دانشجویان به سطوح بالاتر ارتقاء پیدا کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، در اولین جلسه کارگروه کنترل و نظارت تغذیه دانشجویی در سال ۹۸ که با حضور دکتر سجادی معاون امور دانشجویان صندوق و اعضاء این کارگروه برگزار شد، ضمن مرور عملکرد صندوق در حوزه تغذیه در سال ۹۷، برنامه‌های صندوق برای سال ۹۸ تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هم چنین اعضاء نظرات خود را برای بهبود کیفیت طرح ارتقاء برای سال ۹۸ ارایه کردند. در طرح ارتقاء آشپزخانه ها، پیشنهاد گردید آشپزخانه‌های سطح ۲ و ۳ با حمایت صندوق رفاه دانشجویان به سطوح بالاتر ارتقاء پیدا کنند.

در ادامه این جلسه بحث‌های تخصصی در مورد طرح شبکه ملی نظارت و ارزیابی جهت حضور موثر کارشناسان تغذیه سراسر کشور در امر بازدید و نظارت صورت گرفت.   معاون امور دانشجویان صندوق رفاه ضمن تقدیر از زحمات اعضای این کارگروه، تشکیل این کارگروه و فعالیت‌های انجام شده در آن را کاری بسیار بزرگ دانست که برخی از آن‌ها الگویی برای دیگر بخش‌های کشوری شده است. قطعاً این قبیل تلاش‌ها تاثیرات خود را بر طرح‌های صندوق در سال‌های آتی نشان خواهد داد کما اینکه در حال حاضر نیز این تغییرات محسوس بوده و تاثیر بسزایی در کاهش قابل توجه هزینه‌های تغذیه، افزایش کیفیت غذای دانشجویی و رضایتمندی دانشجویان داشته است.

اعضای کارگروه نیز ضمن بیان نکات و دغدغه‌های خود از حمایت‌های صندوق رفاه دانشجویان که در شرایط سخت کنار دانشگاه‌ها قرار دارد تقدیر کردند.

در پایان از کارشناسان همکار در اجرای این طرح با اهدای لوح تقدیر قدر شناسی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آشپزخانه دانشگاه صندوق رفاه وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد