Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:55:32 GMT

توقیف ۱۰ تن تخم مرغ فاقد نشانه گذاری در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۴۸۹۹

توقیف ۱۰ تن تخم مرغ فاقد نشانه گذاری در مشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی زارعی مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به توقیف ۱۰ تن تخم مرغ فاقد نشانه گذاری در مشهد، افزود: طی اجرای عملیات تشدید نظارت بر مراکز و فروشگاه‌های عرضه تخم مرغ در مشهد، طی هفته گذشته و انجام ۱۷ بازدید از این مراکز، بیش از ۱۰ تن تخم مرغ بدون نشانه که خارج از یخچال در ۸۴۰ کارتن نگهداری و عرضه می‌شد ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این رابطه ۱۷ پرونده تشکیل و تمامی آن‌ها به علت عرضه غیربهداشتی و شبهه در تاریخ تولید و انقضا جهت رسیدگی به تعزیرات استان ارسال شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: محموله‌های یادشده پس از انجام آزمایشات ارگانولپتیک و احراز قابلیت مصرف انسانی برای مصارف صنعتی هدایت شده است.
زارعی افزود: شهروندان از خرید تخم مرغ فاقد نشان دامپزشکی و خارج از یخچال پرهیز کنند و هرگونه موارد تخلف در این خصوص و نیز سایر موارد تخلف در زمینه تولید، نگهداری و عرضه انواع فرآورده‌های خام دامی را با تلفن ۱۵۱۲، سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ و یا ارسال پیام به ادمین روابط عمومی این اداره کل در پیام رسان سروش به آدرس @dampezeshkirazavi اطلاع رسانی نمایند تا اقدامات لازم در این خصوص توسط گروه‌های نظارتی شبکه دامپزشکی انجام شود.   انتهای پیام//ف.ش   کشف ۱۰ تن تخم مرغ بدون نشانه و خارج از یخچال در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: سوانح رانندگی شبانه روز گذشته در مشهد منجر به مرگ یک موتورسوار و مصدوم شدن ۶۹ نفر شد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: دیروز در حادثه برخورد موتور سوار با خودرو پژو و اتوبوس، راکب موتور جان باخت.

وی اضافه کرد: همچنین دیروز ۶۵ فقره تصادف جرحی و ۳۱ فقره تصادف خسارتی در این کلانشهر رخ داد.

اسدنژاد گفت: مرتکبان هشت هزار و ۸۷۵ فقره تخلف راهور هم دیروز در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۳۸ فقره از این تعداد مربوط به تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6094192

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد