Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@20:01:00 GMT

شناگران کرمانی نایب قهرمان رقابت های کشوری

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۴۹۰۶

شناگران کرمانی نایب قهرمان رقابت های کشوری

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رقابت‌های قهرمانی کشور شنای جانبازان و معلولین با حضور شناگرانی از سراسر کشور، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت جاری در استخر ۹ دی تهران برگزار شد.

تیم استان کرمان با ترکیب محمد کریم زاده، ایلیا کاظمیه، سید شورش دلپسند، فرزاد حسین آبادی، محمد عارف مشایخی، ابوالفضل نگارستانی و سینا ضیغمی نژاد به سرمربیگری سید شورش دلپسند، مربیگری سید اکبر دلپسند و سرپرستی ابراهیم محمدزاده در این رقابت ها حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان، تیم شنای جانبازان و معلولان استان کرمان به سرمربیگری سید شورش دلپسند با کسب 19 مدال طلا، 6 نقره و 6 برنز و جابجایی 4 رکورد ملی در جایگاه دوم کشور ایستاد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان رقابت شورش مدال طلا معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری