Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید با وجود جدایی ناگهانی‌اش از رئال مادرید در تابستان سال گذشته، هنوز هم نزد هواداران این تیم شخصیتی محبوب است. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سال گذشته زمانی که کریستیانو رونالدو با جدایی‌اش از رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس، خیلی‌ها را شوکه کرد، گفته شد یکی از دلایل جدایی ناگهانی او از کهکشانی‌ها تیره و تار شدن رابطه او با مسئولان این باشگاه به خاطر عدم حمایت از وی در ماجرای متهم شدنش به کلاهبرداری مالیاتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما می‌گوید که اوضاع اینگونه نبوده است.

رونالدو در گفت‌و‌گو با نشریه پائیس اسپانیا گفت: در اسپانیا همه با من رفتار خوبی داشتند. به جز مشکلات مالیاتی‌ام که نمی‌توانم پنهان‌ یا فراموش‌شان کنم، من همیشه سرم را بالا گرفته‌ام و زندگی‌ام کاملاً روشن بوده است. در مادرید هواداران عاشق من هستند. آنها می‌دانند که من چه چیزی‌هایی به رئال مادرید دادم و زمانی که مرا در خیابان‌ها می‌بینند، می‌گویند: «کریس برگرد، اینجا همیشه خانه تو خواهد بود». وقتی چنین جملاتی را می‌شنوم، احساس خوبی به من دست می‌دهد.

فوتبال جهان|یوونتوس با پرواز رونالدو از شکست در دربی «موله» گریخت

رونالدو افزود: منتقدان مرا آدمی می‌بینند که هرگز نباید مشکل و دغدغه‌ای داشته و ناراحت باشد. مردم فکر می‌کنند یک میلیونر دیگر نباید هیچ مشکلی داشته باشد. از خودشان می‌پرسید کریستیانو با این همه پول چطور می‌تواند ناراحت باشد؟ من می‌دانم که آنها مسلسل‌های‌شان به سمت من نشانه گرفته‌اند تا به محض اینکه یک پنالتی را هدر دهم یا در یک بازی حیاتی، موقعیتی را از دست دادن، مرا به رگبار (انتقاد) ببندند اما این هم بخشی از فوتبال است و من باید همیشه آمادگی‌ام را حفظ کنم، همانطور که در تمام این سال‌ها این کار را انجام داده‌ام.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریستیانو رونالدو یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

کد خبر 6097518

دیگر خبرها

  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر