Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@00:27:42 GMT

نمایشگاه کتاب بدون برگزاری مراسم اختتامیه پایان می یابد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۵۲۹۲

نمایشگاه کتاب بدون برگزاری مراسم اختتامیه پایان می یابد

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز بدون برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز شنبه 14 اردیبهشت در حالی به کار خود پایان می دهد که برخلاف دوره های قبل مراسم اختتامیه آن برگزار نمی شود.

 

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب با شعار «خواندن توانستن است» میزبان 800 ناشر خارجی بود که 150 ناشر در حوزه عربی و 650 ناشر لاتین کتاب های خود را عرضه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امسال چین میهمان ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود و با شعار «آشنایی با کشور چین» 50 برنامه را برای نمایشگاه کتاب تهران تدارک دید. 90 ناشر و مسئول کپی رایت از چین به منظور شرکت در نمایشگاه کتاب به ایران آمدند.

 

در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دو هزار و 398 ناشر داخلی 300 هزار عنوان کتاب عرضه کردند. ناشران خارجی نیز با 137 هزار عنوان در نمایشگاه شرکت داشتند.

 

امسال 360 برنامه مختلف فرهنگی در سالن ها و سراهای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد. همچنین شبکه مروجان کتابخوانی در نمایشگاه تهران اقدام به جمع آوری محصولات فرهنگی برای سیل زدگان کرد.

 

گفتنی است، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار خواندن توانستن است که از چهارم اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) از ساعت 10 تا 20 پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بود، امروز به کار خود پایان خواهد داد. 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرحله کشوری سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان روز معلم خبرگزاری شبستان مراسم اختتامیه نماز جمعه مشهد مراسم افتتاحیه اردبیل فضای مجازی سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران مصلی امام خمینی ره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در ۲ سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیوهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به‌صورت زنده پخش شد و بر این اساس برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

جبلی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748987

دیگر خبرها

  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید