Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@23:02:50 GMT

اسرائیل و عربستان نگذاشتند برجام دائمی شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۵۳۴۳

رئیس جمهور گفت: رژیم اسرائیل و عربستان در سال ۹۳ نگذاشتند توافق هسته ای دائمی شود ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز شنبه در مراسم بزرگذاشت مقام معلم و نکوداشت یکصد سال تربیت معلم در ایران با اشاره به اینکه رفتار معلم با دانش آموزان، مهمترین رکن تربیتی است،  گفت: کلاس درس باید کلاس رحمت و گذشت باشد و اگر معلم روح دانش آموز را به سوی خدا متحول کند، کلاس او حکم شب قدر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزیده‌های سخنان رییس جمهور بدین شرح است:

از دلایل عظمت ماه مبارک رمضان،نزول قرآن به عنوان کتاب هدایت بشریت است

ماه مبارک رمضان، ماه فهم و تربیت قرآنی است

معلمان، مربیان جامعه هم هستند

رفتار معلم با دانش آموزان، مهمترین رکن تربیتی است

کلاس درس باید کلاس رحمت و گذشت باشد

اگر معلم روح دانش آموز را به سوی خدا متحول کند، کلاس او حکم شب قدر دارد

اولین معلم خداست؛ ارزش کار معلم با معیار مادی قابل مقایسه نیست

مطهری جزو استثناهای حوزه و دانشگاه بود

بهترین الگو برای معلمین، اخلاق و رفتار آموزشی و تربیتی شهید مطهری است

معلمین و مدارس وظیفه بزرگی در حوادث غیر مترقبه ایفا کردند

زلزله کرمانشاه و سیل های اخیر در یکصد سال گذشته بی سابقه بود

معلم در هر شرایطی باید کنار مردم باشند

مهارت آموزی برای کار و رفتار هنگام حوادث باید جزو برنامه مدارس باشد

دانش آموز در پایان دبیرستان علاوه بر دیپلم باید ذهن خلاق و مهارت در یک رشته داشته باشد

آمادگی دانش آموز برای تحولات سیاسی و اجتماعی کار معلمان است

۱۴ میلیون امانت در اختیار مدیران آموزش و پرورش است

قدرتهای زورگو با ترویج ایران هراسی زمینه تحریم را فراهم کردند

با قطعنامه ۱۹۲۹ ما را تا مرز جنگ تهدید کردند؛ این دولت همزمان بدنبال داشتن علم اتمی و اطمینان از صلح آمیز بودن آن بود

در ۱۰۰ روز اول دولت یازدهم بر مبنای منطق با جامعه بین المللی به توافق موقت رسیدیم

رژیم اسرائیل و عربستان در سال ۹۳ نگذاشتند توافق هسته ای دائمی شود

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا برچسب ها: روحانی ، اسرائیل ، عربستان ، برجام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روحانی اسرائیل عربستان برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «علی محمد زنگانه» در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان گلستان که در کانون طه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از طرح های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی در گلستان به صورت آزمایشی در حال اجرا است و امیدوار هستیم بتوانیم الگویی مناسب را در کشور ارائه کنیم.
 
به گفته وی؛ در گلستان برش استانی سند مهندسی فرهنگی تهیه شده و بر اساس نقشه راه مداخلات صورت گرفته است، تدوین سند چشم انداز قرآنی و سند چشم انداز نماز صورت گرفته و در ارزیابی ها جزو استان های برتر هستیم و معتقد هستیم عامل پیشگیری بسیاری از آسیب های اجتماعی توجه به نماز است.
 
عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان گلستان با عنوان اینکه دین مبین اسلام بر علم ‌آموزی و ارتقا دانش تاکید ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: اهمیت تعلیم و تعلم در کلام خداوند در قرآن مجید و سیره پیامبر مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار و معصومین (ع) مبرهن و آشکار است.
 
وی افزود: معلمان به عنوان الگوی نوجوانان و جوانان ما در تقویت فرهنگ و سبک زندگی اسلامی نقش بی‌بدیلی دارند و جوان امروز ما تنها مهارت ‌های معلم را کسب نمی‌کند، بلکه از صفات، خلقیات و رفتار ظاهری او تأسی می‌ گیرد.
 
معلم گلستانی راهبری ۱۱ موضوع مهم کشوری را به عهده دارد
 مدیر کل آموزش و پرورش گلستان نیز در این مراسم گفت: در استان گلستان ۱۱ دبیرخانه کشوری را در خود دارد که این نشانه آن است که معلم گلستانی راهبری ۱۱ موضوع مهم کشوری را به عهده دارد.
 
«سید رضا نظری» با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری با اشاره به نقش الگویی معلم اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که معلم موفق در حوزه های اخلاقی، عقیدتی، تربیتی و پرورشی در کنار دانش آموزانش است و الگویی تمام عیار برای زندگی او و هر انسان دیگری است.  
 
به گفته وی؛ معلم می تواند نقش بسزایی هم در این دنیا و هم در آن دنیا برای عزیزان دانش آموزانش ایفا کند؛ اینها در وجود معلمان انقلابی و تراز انقلاب اسلامی استان گلستان جاری است و مصادیق بسیار زیادی دارد که در دوران پر شکوه دولت سیزدهم و دورانی که بنده خدمت گزار شما عزیزان هستم، نمود عینی زیادی داشته است.
 
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه در حوزه های علمی و در قالب قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی مثل همیشه، استان گلستان در کشور مطرح شد تصریح کرد: در این مسیر هم عهد شدیم تا علم را به روستاها ببریم و از آنجا به دنیا علم را معرفی کنیم و این اتفاق در قالب این قرارگاه انقلابی افتاد و مصداق عینی آن هم در کنکور امسال رقم خورد و به عینه دیدیم که تلاش همه فرهنگیان نزدیک به ۲۵۰ نفر از دانش آموزان فقط در یک رشته پزشکی و دندانپزشکی قبول شدند که این همت والای معلمان عزیزی است که امروز در خدمتشان هستیم‌.  
 
به گفته وی؛ معلم امروزی برای هر لحظه کلاس درس و حتی زنگ‌های تفریح برنامه دارد و به دنبال تربیت است. معلم امروزی علاوه بر نیازهای علمی دانش آموزان نیازهای معنوی و اخلاقی دانش آموزان را نیز فراهم ‌می کند در یک کلام معلم امروزی از تمامی فرصت‌ها استفاده می‌کند تا بتواند یک دانش آموز خوب و یک انسان خوب تربیت کند و به جامعه تحویل دهد.
 
نظری با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در حوزه های تربیتی رتبه یک کشوری را به دست آورده ابراز کرد: این بدان معنا است که دغدغه مند، مباحث تربیتی دانش آموز را دنبال کرده ایم که با این هدف در قرارگاه قرآنی ۱۱۰ هزار دانش آموز در قالب این قرارگاه کار کردند و محجوریت قرآن را از بین برده اند.
 
وی ادامه داد: شیوه انتخاب معلمان نمونه امسال تغییر کرد و می بایست در آزمونهایی شرکت می کردند و به مراحل بعدی راه می یافتند که در این حوزه از ۳۲ استان در انتخاب معلمان کشوری فقط ۱۳ - ۱۴ استان موفق شدند و به لطف الهی و به دلیل هوش سرشاری که معلمان گلستانی دارند، امسال دو معلم نمونه کشوری داشتیم.
 
این مسئول گلستانی با اعلام اینکه برای معلم امروزی اولویت دانش آموز است نه کتاب درس، معلم الگو دانش آموز در همه جوانب زندگی است، خاطر نشان کرد: توسعه کشور به دست معلمان رقم می خورد و باید دغدغه های این قشر زحمتکش برطرف شود.
 
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از معلمان نمونه استان با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • شیوه تکریم از معلمان در اصفهان تغییر کرده است
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان