Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@02:23:18 GMT

کشف مار عجیب ۳ چشم که هم‌نام یک گروه طنز است + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۵۸۴۷

کشف مار عجیب ۳ چشم که هم‌نام یک گروه طنز است + عکس

اگر اهل خواندن افسانه‌های چینی و یا دیدن فیلم‌های سینمای چین باشید، احتمالا موجود خیالی اژد‌های سه‌سر را می‌شناسید؛ اژد‌هایی رازآلود که معمولا در آخر فیلم از قهرمان داستان شکست می‌خورد. پس از اژد‌های سه‌سر حالا نوبت اژد‌های سه‌چشم آمده، موجودی که بر خلاف نسخه چینی، کاملا واقعی است.

ساکنان یک روستای دورافتاده به نام «هامتی‌دو» در ایالت قلمرو شمالی استرالیا ماری یافته‌اند که سه چشم دارد و از سوی ساکنان محلی ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مونتی پایتون» نامگذاری شده است.

این مار ۴۰ سانتی متری در ماه مارس ۲۰۱۹ در اتوبوان آرنهایم پیدا شد در حالی که سر مار شکلی کاملا غیرطبیعی داشت و علاوه بر دو چشم اصلی، چشم سومی نیز روی آن و در بخش میانی صورت وجود داشت.

سخنگوی مدیریت حیات وحش قلمرو شمالی به خبرگزاری آلمان گفت که کارکنان این مرکز کوشیده‌اند که از زمان پیدا شدن این مار توسط جنگلبانان، اقدام به تغذیه آن کنند، ولی هفته گذشته این مار جان باخت.

این نهاد همچنین درباره مکان پیدا شدن این مار توضیح داد که این مار کم سن و سال در ۴۰ کیلومتری شهر داروین، پایتخت قلمرو شمالی استرالیا پیدا شد.

بررسی‌های انجام شده از طریق عکس‌برداری به روش ام آی آر نشان داد این مار یک سر اضافی ندارد بلکه یک جمجمه واحد دارد که یک حفره چشمی سوم در آن وجود دارد.

مدیریت حیات وحش قلمرو شمالی وجود چشم سوم تقریبا تایید می‌شود، اما این یک موضوع غیرطبیعی نیست، زیرا خزندگان با اشکال عجیب و غریب به وفور یافت می‌شوند.

دلیل نامگذاری این مار عجیب و غریبب به نام «مونتی پایتون» مشخص نیست، ولی مونتی پایتون یک گروه طنز انگلیسی است که از سال ۱۹۶۹ کار خود را آغاز کرد و از نظر تاثیر در طنز با تاثیر گروه بیتل‌ها در موسیقی برابر توصیف می‌شود.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری علم و دانش مار مار 3 چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا دیدار» بعد از ۵ روز مفقودی پیدا شد

سرهنگ سید خلیل هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یسنا دیدار پس از پنج روز مفقودی لحاظت پیش در زمین‌های کشاورزی یلی بدراق زنده پیدا شد.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6095269

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • تصاویر پیدا شدن یسنا پس از 5 روز مفقودی
  • «یسنا دیدار» بعد از ۵ روز مفقودی پیدا شد
  • ببینید | کشف کله‌پاچه ۴ هزار ساله در گورستانی عجیب
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)