Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:38:24 GMT

حسین فریدون در ارتباط با بخشی از اتهامات تبرئه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۵۹۴۹

حسین فریدون در ارتباط با بخشی از اتهامات تبرئه شد

تهران- ایرنا- سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت از صدور حکم حسین فریدون خبر داد و گفت: این فرد در حکم دادگاه در ارتباط با برخی اتهامات تبریه شد.

به گزارش خبرنگار قضائی ایرنا، سید حمیدرضا حسینی در حاشیه مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب تهران در جمع خبرنگاران افزود: همچین وی در ارتباط با بخش دیگری از اتهامات، به حبس محکوم شده که با توجه به قطعی نبودن حکم صادره از بیان جزئیات معذورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این سوال که فریدون پرونده دیگری نیز در دادسرا دارد؟ گفت: آن پرونده در دادسرا است و فعلا برای ما ارسال نشده است.
حسینی در خصوص سایر متهمان این پرونده هم گفت: برای سایر متهمان هم حکم صادر شده است.
سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده های یاسین رامین و سردار رویانیان گفت: این پرونده ها هنوز منتهی به صدور حکم نشده است.
اجتمام*9104*9105

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قوه قضائيه فريدون حكم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد