Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:48:03 GMT

تشکیل ۱۵۱۲ پرونده تخلف صنفی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۵۹۵۴

تشکیل ۱۵۱۲ پرونده تخلف صنفی در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اصغرزاده با اشاره به تشکیل هزار و ۵۱۲ فقره پرونده تخلف صنفی ماه فروردین در استان اظهار داشت: از مجموع ۱۷ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی این تعداد پرونده تشکیل شده است.

وی مهمترین تخلفات کشف شده را گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار، تقلب و … اعلام کرد و افزود: در همین مدت از ۵۲۰ واحد خرده و عمده فروشی در حوزه قاچاق کالا نیز بازرسی که ۲۵ واحد متخلف شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کالاهای کشف شده قاچاق را انواع سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، برنج و لوازم خانگی نام برد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه پرونده‌های تشکیل شده برای صدور رأی به ادارت تعزیرات حکومتی ارسال شده است اعلام کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و … موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر 4607515

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن نظارت و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • شناسایی و کشف ۲۰۳ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز