Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:59:15 GMT

کی روش مهارناپذیر در آسمان لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۵۹۶۴

کی روش مهارناپذیر در آسمان لیگ برتر

ستاره برزیلی یک بار دیگر ثابت کرد مردی مهارناشدنی در آسمان فوتبال ایران است و هیچ مدافعی نمی تواند مانع گلزنی او با ضربه سر شود.

به گزارش "ورزش سه"، تعداد گل های کی روش استنلی در لیگ هجدهم به عدد 15 رسید. مهاجم برزیلی که برای ورود به فوتبال باشگاهی ایران با مشکلات غیرمنتظره زیادی روبرو شده بود حالا در دومین سال بازی در لیگ برتر دوباره ثابت کرد اگر مجوز بازی او صادر نمی شد ظلمی بزرگ به فوتبال باشگاهی ایران رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کی روش دیروز در نقش جهان گل اول تیمش را با ضربه سری زیبا بالاتر از همه مدافعان ماشین سازی وارد دروازه هموطن برزیلی خود کرد تا فرناندو دخسوس نیز در راه مهار این پرنده آسمانی ناکام بماند. نکته جالب تر این که کی روش علاوه بر گلزنی در راه گلسازی و نقش داشتن در سایر گل های سپاهان نیز موثر بود.


کی روش دیروز تعداد گل های خود در جدول برترین گلزنان لیگ برتر را به عدد 15 رساند تا در فاصله دو هفته تا اتمام فصل تنها یک گام با رسیدن به عنوان آقای گلی ایران فاصله داشته باشد. این درخشش استنلی در کنار تمام شادمانی ها می تواند کار را برای سران سپاهان در راه حفظ گلزن اول این فصل دشوارتر کند به خصوص که مشتریان زیادی برای به تور انداختن این ستاره بزرگ دیده می شود.

 

فولادمبارکه سپاهان کی روش استنلی سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود