Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان پیش از ظهر شنبه در آیین گرامیداست مقام معلم اظهارکرد: معلمان نقش ارزنده ای در جامعه داشته و همه مدیون آنها هستیم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد انقلابی به جامعه خدمت کرده و در حفظ و حراست از مرزهای دینی و انقلابی به اجتماع کمک می کند.

جاویدان اضافه کرد: نیروی انتظامی هم از همراهی ها و هدایت های آموزش و پرورش بهره مند بوده و نمونه آن را در نهادینه کردن فرهنگ ترافیک می بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کاهش تلفات تصادف از ۲۸ هزار نفر به کمتر از ۱۷ هزار نفر در کشور نشان دهنده تعالیم آموزش و پرورش است.

وی گفت: معلمی شغل باشرافت و باارزشی است و تنها یک شغل نیست بلکه یک رسالت و یک مسئولیت خطیر است.

جاویدان بیان کرد: اولین آیه ای که بر پیامبر نازل شد اهمیت تعلیم و تربیت را آشکارا بیان کرد و پیامبر هم همواره اعلام می کرد برای معلمی برانگیخته شده است.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت معلمی نزد امام راحل اظهار کرد: همچنین در هفت مولفه گام دوم انقلاب توسط رهبری تبین شده در اولین گام به موضوع تعلیم و تربیت اشاره شده که نشان از اهمیت جایگاه علم و پژوهش دارد.

جاویدان افزود: نهاد آموزش و پرورش کلیدی ترین و اصلی ترین نهاد در جامعه است و رسالت خطیر انتقال فرهنگ و ارزش های دینی و مهارت های زندگی بر عهده این نظام انقلابی و خدمتگزار است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی هم همواره دست نیاز به سوی مدرسه و آموزش و پرورش دراز است.

کد خبر 4607531

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب فرماندهی انتظامی گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در نشست با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی کشاورزی افزود: تلاش داریم در طرح حفاظت از اراضی کشاورزی مردم و سایر دستگاه‌ها ونهاد‌ها با سازمان امور اراضی کشور همکاری و برای انجام این کار مردم باید اعتماد کنند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهارداشت: همچنین باید به نیاز‌های مردم در حوزه گردشگری توجه و مناطقی تحت عنوان شهرک‌های گردشگری در خارج از اراضی کشاورزی فراهم شود تا خسارتی به اراضی کشاورزی وارد نشود.

وی تصریح کرد: برون‌سپاری فعالیت‌ها در حوزه اجرای احکام تبصره دو، نظارت دقیق بر فعالیت یگان حفاظت استان‌ها، اجرای گشت مشترک یگان حفاظت با سایر دستگاه‌های متولی زمین، هوشمندسازی نظارت و پایش هوشمند اراضی کشاورزی از مهمترین برنامه‌های یگان حفاظت برای سال جدید است.

فرمانده یگان حفاظت در ۳۴ شهرستان جدید استقرار می‌یابد

سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: در سال جدید در ۳۴ شهرستان بحرانی کشور از بابت ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، فرمانده یگان حفاظت اراضی منصوب خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سامانه رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در ۳۱ استان راه‌اندازی شده و در سال جاری در استان سیستان و بلوچستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود