Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، لقمان خسروپور آذر سرپرست فرمانداری بوکان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در سخنانی با اشاره به اهمیت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: حُسن برگزاری این جلسات این است که مسئولین با دغدغه‌هایی که جوانان دارند آشنا می‌شوند؛ چرا که نبودارتباط یا ضعف ارتباط مسئولان و برنامه ریزان کشور با جوانان باعث شکاف اجتماعی شده و امروز این مساله نیاز به ترمیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جوان آینده سازان این مرز و بوم هستنند و آینده این مملکت را آن‌ها باید رقم بزنند و این مهم ممکن نیست جز با هموار نمودن راه و مشارکت واقعی آنان در همه عرصه ها، که باید این امر را برنامه ریزی کرده و از نیروی انسانی جوان بیشتر استفاده کرد.

خسروپور آذر تصریح کرد: اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان، ایجاد ارتباط تنگاتنگ مسئولان با جوانان، شناخت دغدغه‌های آنان، بررسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال و مشکلات جوانان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان در پایان اشتغال را به عنوان بزرگترین مشکل جوانان عنوان کرد و تاکید کرد: در شرایط موجود بهترین راه توسعه اشتغال، بهره گیری از تسهیلات کم بهره و تقویت بخش خصوصی بوده و مسئولدن در این راستا باید از طرح‌های اشتغال زایی با جدیت تمام حمایت کنند.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بوکان با ریاست سرپرست فرمانداری این شهرستان و با حضور معاونت فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان ادارات و جمعی از جوانان بوکانی در سالن اجلاس فرمانداری بوکان برگزار شد.   انتهای پیام/م     برگزاری ستاد ساماندهی جوانان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا