Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:33:52 GMT

150 مسجد در آستانه ماه مبارک رمضان در آبادان غبارروبی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۶۶۷۲

150 مسجد در آستانه ماه مبارک رمضان در آبادان غبارروبی شد

آبادان - ایرنا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان گفت: 150 مسجد و بیش از یک هزار حسینیه در آستانه ماه مبارک رمضان در ایام نکوداشت و بهداشت مساجد در این شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شدند.

حجت‌الاسلام سیدفخرالدین رضوی پور شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این آیین معنوی هر سال در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای آماده سازی مساجد و تکایا به منظور میزبانی روزه داران با حضور گروه های مختلف مردم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:در طول ماه مبارک رمضان فعالیت های مختلفی از جمله برپایی نماز جماعت، برگزاری محفل انس با قرآن، کلاس احکام و پاسخ گویی به پرسش های شرعی در مساجد و حسینیه های شهرستان برگزار می شود.
حجت‌الاسلام رضوی پور برگزاری جشن سالروز تولد امام حسن مجتبی(ع)، احیاء شب های قدر و سالروز شهادت امام علی(ع)، تبلیغ و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را از جمله فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی آبادان در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
وی به فعالیت 200 مبلغ و روحانی در آبادان در مناسبت های مختلف به ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان آبادان اشاره کرد و بیان داشت:به مناسبت ماه مبارک رمضان 30 مبلغ و روحانی از قم وارد آبادان شدند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان گفت:این روحانیون پس از استقرار در مساجد، نمازخانه ادارات، سازمانها و مراکز فرهنگی و مذهبی از جمله حسینیه ها و تکایا به برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و سخنرانی می پردازند.
3015/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ماه مبارك رمضان غبار روبي مساجد آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام چرخنده به تئاتر برگشت

آفتاب‌‌نیوز :

سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند