Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه پیام نور گفت: تنوع بخشی به شیوه‌های آموزشی مهمترین هدف دانشگاه پیام نور بوده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری میزان، محمد رضا زمانی در مراسم پاسداشت مقام معلم اظهار کرد: دانشگاه پیام نور از ۳۰ سال قبل با رسالتی جدید تعریف شد و قرار شد با اهداف مشخصی در عرصه آمدزش عالی کشور شروع به فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تنوع بخشی به شیوه‌های آموزشی مهمترین هدف دانشگاه پیام نور بوده است.
زمانی افزود: ۴۰۰ هزار دانشجو و سه هزار ۸۰۰ هیات علمی در دانشگاه پیام نور مشغول هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: تعداد رشته‌های لیسانس ۷۶، ارشد ۸۷ و دکتری ۲۸ رشته است.


زمانی بیان کرد: ۱۵ هزار رشته محل در سراسر کشور در دانشگاه پیام نور وجود دارد. تاکنون یک و ۶ دهم میلیون فارق التحصیل در دانشگاه داشته‌ایم. ۵۰۰ مرکز در سراسر کشور، ۵۵ نمایندگی در سایر کشور‌ها ۵ مرکز بین المللی که ۳ تا در داخل کشور و ۲ تا در خارج داریم، مجوز ۹ مرکز بین المللی دیگر هم گرفته شده است.


وی اشاره کرد: اولویت دانشگاه پیام نور در سال ۹۸ عنایت به گرفتن دانشجوی خارجی و تقویت مراکز بین الملل است. ۱۰ هزار کارمند در دانشگاه مشغول به کار هستند.


رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در تلاشیم ۵ هزار نیروی قراردادی دانشگاه پیام نور به نیروی پیمانی تبدیل شوند. البته میزان حقوق کارکنان قراردادی با پیمانی یکی است.

زمانی درباره ارتقا علمی و فرهنگی دانشگاه گفت: قانون مداری تقویت روحیه، شفافیت، قانون مداری از اقدامات ما در سال ۹۷ بوده است. در سال گذشته سند راهبردی دانشگاه پیام نور نیز تدوین شد. این سند با برنامه راهبری ۲۰ ساله تهیه شده که در حال کار بر روی برنامه ۵ ساله اول آن هستیم.


وی در ادامه بیان کرد: هرم هیات علمی نیز در سال گذشته اصلاح شد. برای سال تحصیلی جدید دانشجویان می‌توانند کتاب‌ها را با ۲۰ درصد تخفیف به صورت الکترونیکی تهیه کنند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: آخرین مرحله پرداخت بدهی حق التدریس اساتید در دانشگاه پیام نور امروز پرداخت می‌شود و هیچ بدهی باقی نمی‌ماند.

زمانی در ادامه گفت: وضعیت ۸۹۴ نفر از اساتید پیمانی مشروط و قرادادی و دستیار علمی بررسی شد و ۶۷۷ نفر از آنهد تعیین تکلیف شدند و ۲۱۷ نفر باقی مانده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور زمانی رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابداع جوراب‌هایی الکترونیکی برای رهایی‌بخشی بیماران دیابتی از زخم پا

تیمی از محققان از جوراب‌هایی با فناوری پیشرفته رونمایی کرده‌اند که نحوه راه رفتن افراد را با هدف کاهش خطر قطع پا و انگشتان پا به دلیل دیابت کنترل می‌کند.

محققان می‌گویند که جوراب الکترونیکی که در بیمارستان دانشگاه ملی Chonnam در کره جنوبی ساخته شده است، حاوی حسگری است که تشخیص می‌دهد آیا فشار زیادی به قسمت‌هایی از پای بیمار که در معرض خطر ابتلا به زخم (عوارض دیابت) هستند وارد می‌کند یا خیر؛ زخم‌هایی که ممکن است به زخم‌های عفونی و قانقاریا تبدیل شوند.

تیم تحقیقاتی توضیح داد که سطوح بالای قند خون ممکن است منجر به آسیب به رگ‌های خونی و اعصاب از جمله رگ‌های پا شود. تخمین زده می‌شود که تقریباً ۱۵ درصد از دیابتی‌ها در مقطعی از زندگی خود دچار زخم پا می‌شوند.

تیم تحقیقاتی توضیح داد که پایین جوراب دارای یک حسگر نوار قلب است که می‌تواند جریان خون را در هر نقطه از بدن با ردیابی قدرت انقباضات قلب اندازه گیری کند.

متخصصان می‌گویند که بیماران دیابتی فشار بیشتری به ناحیه متاتارس و فشار کمتری به پاشنه پا وارد می‌کنند. این نوآوری می‌تواند به بیماران آموزش دهد که چگونه راه رفتن خود را تغییر دهند تا فشار روی قسمتی از پا که مستعد زخم است کاهش یابد.

تحقیقات قبلی نشان داده است که بازآموزی راه رفتن می‌تواند به بهبود جریان خون و عملکرد عصبی در پای بیماران دیابتی کمک کند.

نتایج کارآزمایی در کنگره انجمن قلب و عروق اروپا ارائه شد.

منبع: دیلی میل

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • ابداع جوراب‌هایی الکترونیکی برای رهایی‌بخشی بیماران دیابتی از زخم پا
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است