Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@22:56:28 GMT

قهر بهرام رادان و امیر آقایی با «رقص روی شیشه»؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۶۹۵۶

قهر بهرام رادان و امیر آقایی با «رقص روی شیشه»؟

بعضی می‌گویند کارگردان پروژه خودش اسپانسر آورده بوده و بعد از اینکه دستمزد بازیگران پرداخت نشده حالا یکی یکی آنها قصد جدایی از پروژه را دارند و تا امروز جدایی دو بازیگر آن قطعی شده است.

نزدیکان پروژه می‌گویند عملا دو، سه قسمت است که سریال با سکانس‌هایی که قبل از جدا شدن بازیگران آن ضبط شده بود تولید می‌شود و این موضوع باعث شده یک سری سکانس‌ها و پلان‌های فیلمنامه اولیه حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شایعات اگر حقیقت داشته باشد به نظر می‌رسد این سریال هم مانند سریال «عاشقانه» که پیش‌تر ساخته بود ناتمام بماند و پایانی نداشته باشد. البته اگر تصمیم به ساخت ادامه مجموعه از طریق حل اختلافات گرفته نشود.

پاسخ تهیه‌کننده «رقص روی شیشه» به شایعه قهر بهرام رادان و امیر آقایی

پیمان جعفری ، تهیه‌کننده «رقص روی شیشه» در گفت‌وگویی به شایعات درباره این سریال واکنش نشان داد.

در چند روز گذشته حواشی بسیاری در مورد سریال «رقص روی شیشه» منتشر شد. در ابتدا روزنامه «هفت صبح» با انتشار گزارشی از جدایی بهرام رادان از این مجموعه شبکه نمایش خانگی خبر داد. این روزنامه عدم پایبندی به تعهدات مالی سازندگان «رقص روی شیشه» را عامل انصراف این بازیگر از این سریال عنوان کرد.

اما دو روز روز پیش برخی رسانه‌ها نیز اعلام کردند که امیر آقایی دیگر بازیگر این سریال به دلیل عدم پرداخت حق و حقوقش از حضور در «رقص روی شیشه» کنار کشیده است.

پیمان جعفری، تهیه‌کننده «رقص روی شیشه» درباره اخباری که درباره انصراف بهرام رادان و امیر آقایی از این سریال گفت: «من اخبار منتشر شده درباره این دوستان را شنیدم و باید بگویم که به تازگی شایعه‌هایی درباره جدایی خود بنده هم از این سریال به عنوان تهیه‌کننده منتشر شده اما قویا این شایعات را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم تا آخرین لحظه پای این پروژه هستم تا تمامی حقوق عوامل و سرمایه‌گذاران این سریال محقق شود.»

تهیه‌کننده «رقص روی شیشه» درباره طلب عوامل این مجموعه توضیح داد: «کل عوامل سریال حقوق‌های معوقه‌ای دارند. دوستانی که در این سریال به عنوان سرمایه‌گذار حضور داشتند، هزینه‌هایی کردند که متاسفانه این مبالغ به دست من نرسید تا مطالبات همکاران را پرداخت کنم.»

این تهیه‌کننده در پایان گفت: «خانه سینما، ارشاد و سرمایه‌گذاران اصلی «رقص روی شیشه» در این مسئله در کنار ما تلاش کردند ولی مقصر این موضوع ارشاد نیست، بلکه مقصر قوانین است که نقص‌های زیادی دارد و برخی یاد گرفتند که از این نقص‌ها چگونه سوء استفاده کنند.»

خبرآنلاین

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • مربای ریواس ؛ یک مربای بهاری، پرخاصیت و مقوی + طرز تهیه
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است