Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:10:12 GMT

آیت‌الله جنتی: خدا ما را در تحریم‌های اقتصادی کمک می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۷۲۳۱

آیت‌الله جنتی: خدا ما را در تحریم‌های اقتصادی کمک می‌کند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند با یک اشاره توطئه طبس علیه جمهوری اسلامی را خنثی کرد و در بحث تحریم‌های اقتصادی نیز ما را کمک می‌کند. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در «همـایـش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه تلاشگران عرصه مراسم و مناسبت‌ها و تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب الهی بوده و پیروزی‌هایی که در این سال‌ها داشتیم باید به حساب خدا و امام زمان(عج) بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند بود که اجازه نداد دشمنی که به راحتی بر تمامی کشورها مسلط می‌شود بر این سرزمین مسلط شود.

آیت‌الله جنتی: مسئولان برای مشکلات فضای مجازی چاره‌جویی کنندحاجی‌صادقی: سپاه در برابر آمریکایی‌ها قدرت درونی دارد

وی افزود: خداوند با یک اشاره توطئه طبس علیه جمهوری اسلامی را  خنثی کرد و در بحث تحریم‌های اقتصادی نیز ما را کمک می‌کند.  

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن چه کسی بود که مردم را با تمام مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند به میدان آورد؟ خیلی‌ها باورشان نمی‌شد که در 22 بهمن مردم مانند همیشه شرکت کنند ولی چون دل‌ها در دست خداوند است مردم را باردیگر به میدان‌ها کشاند و دل دشمنان را خالی کرد.

وی افزود: وقتی امام خمینی (ره) نهضت را آغاز کرد تنها بود ولی با یاد خدا و با اتکا به کمک الهی دل جوانان را به دست آورد و به پیروزی رسید. در آن سال‌ها هیچ‌کس باور نمی‌کرد پابرهنگان بتوانند به رهبری امام خمینی در برابر تمامی قدرت‌های دنیا به پیروزی برسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی گفت: ما امروز در صف بدریون و خیبریان و عاشورایان قرار گرفته‌ایم. اگر پیامبر اسلام(ص) پیروز شد به تدریج این پیروزی‌ها را به دست آورد. اگر حضرت موسی(ع) به موفقیت رسید در زمانی طولانی به این پیروزی‌ها دست یافت و اینطور نبود که خداوند در همان ابتدا دشمنان حضرت موسی را در دریا غرق کند.

آیت‌الله جنتی گفت: در شرایطی که دستگاه‌های مختلف و تبلیغاتی باید مردم را دلگرم کنند ولی شاهد هستیم  برخی رسانه‌ها مردم را دلسرد می‌کنند.

ادامه دارد....

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط آیت‌الله جنتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله جنتی آیت الله جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی جنتی، رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در اولین نشست هم اندیشی سران حزب که با هدف اتخاذ تصمیم های کلان و راهبردی در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای ارشد و دبیران استانی برگزار شد، ضمن انتقاد به نحوه اعمال خشونت در برخورد با زنان بی حجاب و برخوردهای گزینشی و جانبدارانه برخی از نهاد های قدرت اظهار نمود: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده می شود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می شود.

وی گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد. ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902213

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است