Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@23:38:03 GMT

دیدار سرپرست بسیج اساتید کرمان با امام جمعه رفسنجان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۷۳۳۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر محمود بابایی سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان با حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه محترم شهرستان رفسنجان دیدار نمود.

در این دیدار صمیمی که با استقبال امام جمعه رفسنجان همراه بود به مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه و دانشگاه‌های شهرستان پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا دکتر محمود بابایی ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و همچنین گرامیداشت روز معلم به تشریح رویکرد بسیج اساتید پرداخت. ایشان رویکرد جدید بسیج اساتید را ۲ مسئله ارزیابی نمود: ۱. رویکرد حل المسائلی به این معنا که اساتید محصور در فضای دانشگاه نباشند و با حضور در بخش‌های مختلف جامعه به حل مشکات و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بپردازند ۲. استفاده هرچه بیشتر و مفیدتر از اساتید جوان مومن انقلابی.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان ضمن خیر مقدم به دکتربابایی و هیات همراه حضور بسیج اساتید در فضای دانشگاه را لازم، ضروری و تاثیرگذار دانست.

ایشان با تاکید براین مطلب که رویکرد جدید بسیج اساتید در دو محور یاد شده مثبت و ارزشی است، لازمه تاثیر دانشگاه در جامعه را ملموس بودن حضور اساتید دانست که این مهم با رویکردهای این سازمان محقق خواهد شد.

امام جمعه رفسنجان به تشریح ظرفیت‌های سرشار اقتصادی شهرستان رفسنجان در بخش‌های مختلف خصوصا کشاورزی پرداخت و با گلایه از مسئولین متولی اقتصاد در کشور، تعطیل شدن واحدهای تولیدی را در این شهرستان آسیب آفرین دانست.

حجت الاسلام رمضانی پور به ظرفیت‌های کشاورزی به عنوان یک فرصت مطلوب در شهرستان اشاره نمود که اساتید بسیجی با دانش خود می توانند به بهبود عملکرد این بخش کمک شایانی کنند.

 رمضانی پور بیان کرد: دانشگاه‌ها در کلیت مجموع نتوانستند در جامعه الگو باشند حال آنکه بسیج اساتید می‌تواند این مهم را محقق نماید و به آبادانی و ادامه حیات شهرستان با رویکرد علمی کمک کند.

ایشان تاکید نمود بسیج اساتید با ایجاد تحرک در جامعه می‌تواند به تحقق شعار سال که رونق تولید است کمک مهمی نماید بر همین اساس از ظرفیت اساتید بسیجی در حل مسائل مختلف جامعه می توان نهایت بهره را برد.

در ادامه دکتر بیضایی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه ولیعصر (عج) شهرستان رفسنجان به تشریح مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق شعارسال در بدنه کانون بسیج اساتید پرداخت. براین اساس یک کارگروه اصلی دورزدن تحریم‌ها با حضور و ظرفیت اساتید اقتصادی و سیاسی تشکیل گردیده است که حتما می‌تواند نقش علمی خود را در این شرایط به خوبی ایفا نماید.

 در پایان دکتر محمود بابایی ضمن تشکر از میزبانی و استقبال امام جمعه شهرستان به جمع‌بندی نکات مطرح شده پرداخت و رسالت علمی و فرهنگی بسیج اساتید را حل مشکلات جامعه یاد کرد که با ایجاد فضای همدلی و تلاش همه دستگاه و نهادها می توان آنرا محقق نمود. 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 

 علیرضا محمدی گفت: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان تأکید کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن ها طبق قانون برخورد می شود و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات از سوی پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد