Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@02:03:54 GMT

توسعه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۷۴۱۵

توسعه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، فعالیت اولین گروه پژوهش محور این دانشگاه را یادآور شد و تصریح کرد: ما به شدت به توسعه خوابگاه‌های دانشجویی به ویژه خوابگاه‌های خواهران نیاز داریم به طوری که اخیرا هم مجتمع اساتید و هم مهمانسرای دانشگاه را به شکل خوابگاه در آوردیم تا دانشجویان فاقد خوابگاه اما از این فضا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به در پیش بودن انتخابات مجلس، آمادگی دانشگاه برای اجرای برنامه های سیاسی و سخنرانی شخصیت های مختلف اشاره کرد و افزود: بنده چه در دوره قبلی مدیریت و چه حال حاضر بدون وابستگی جناحی سعی کردم تا با همراهی تشکل‌های دانشجویی و حراست مجوزهای قانونی برای سخنرانان و مدعوین صادر کنم.

حبیبی اضافه کرد: به هیچ وجه تاکنون برنامه در این دانشگاه لغو نشده و ما به سعه صدر از همه دیدگاه های سیاسی دعوت کردیم تا در دانشگاه حضور یابند به طوری که اخیرا نیز هر سه نماینده اردبیل با حضور در دانشگاه به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

وی گفت: اگر تشکل های سیاسی به اصول و تعهدات هشتگانه پایبند باشند هیچ تنگ‌نظری در برگزاری برنامه های آنها به خرج نمی دهیم و امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز دانشگاه محقق اردبیلی بتواند شأن و وارستگی خود را در روشنگری و تبیین دیدگاه های معقول و منطقی برای یک انتخاب آگاهانه به افکار عمومی ارائه کرده و در این حوزه موفق عمل کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا توسعه خوابگاه های دانشجویی اردبیل قرآن حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مصلحیان رئیس انجمن ریاضی ایران گفت:در چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور ۲۸ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های کشور رقابت کردند که در پایان در بخش تیمی دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، فردوسی مشهد، امیرکبیر و خواجه نصیر به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد