Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:29:23 GMT

طرح ترافیک 97 ارگان ها تا 25 اردیبهشت امسال معتبر است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۷۶۳۵

طرح ترافیک 97 ارگان ها تا 25 اردیبهشت امسال معتبر است

تهران- ایرنا- مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: سهمیه طرح ترافیک 97 ارگان ها و نهادهای دولتی و عمومی تا 25 اردیبهشت امسال معتبر است.

عمار سعیدیان فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراحل کاری برای اعطای مجوز طرح ترافیک سال جدید نهادها و ارگان های مختلف تا 25 اردیبهشت اتمام و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*** ثبت نام 6 هزار متقاضی طرح ترافیک خبرنگاری
وی در ادامه با اشاره به اینکه حدود 6 هزار نفر برای دریافت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری امسال ثبت نام کردند، گفت: زمان ثبت نام برای این امر دیروز به پایان رسید و این مهلت دیگر تمدید نمی شود اما امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیانی که ثبت نام کرده اند، وجود دارد.
سعیدیان فر تصریح کرد: امسال حدود 2 هزار سهمیه طرح ترافیک به خبرنگاران اختصاص می یابد.
این مقام مسئول در خصوص روند تخصیص سهمیه طرح ترافیک به خبرنگاران توضیح داد: کارگروهی در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای این امر متشکل از نمایندگان کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، انجمن روزنامه نگاران، انجمن مدیران رسانه های غیردولتی و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در این خصوص تصمیم گیری می کنند.
وی تاکید کرد که تا زمانی که این کارگروه نظر خود را در خصوص سهمیه ها اعلام نکند سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری سال گذشته معتبر خواهد بود.
سعیدیان فر یادآور شد که به خبرنگارانی که سهمیه طرح ترافیک نگیرند کارت بلیت مترو رایگان داده می شود.
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پس از اتمام مراحل یادشده اسامی افرادی که سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کنند در سامانه شفافیت شهرداری تهران به نشانی shafaf.tehran.ir منتشر می شود.
به گزارش ایرنا، زمان اجرای روزانه طرحهای ترافیکی تهران 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نیز طرح های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی شود.
محدوده طرح ترافیک از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و 17 شهریور است.
همچنین طرح زوج و فرد که هنوز برقرار است تردد خودروها از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران براساس آخرین رقم سمت راست پلاک خودروها محدود می شود.
تهرام/9343//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري طرح ترافيك شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات پاراکانو قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در سگد مجارستان برگزار می‌شود.   تیم ملی پاراکانو ایران با ترکیب ۴ قایقران نیز آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت ها محک خواهد زد.   این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی‌راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.   کتایون اشرف نائب‌رئیس فدراسیون قایقرانی نیز به عنوان سرپرست به همراه این تیم حضور دارد.   سیدمرتضی توکلی داور بین‌المللی آب‌های آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ ۱ جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.   این تیم بامداد امروز ۱۶ اردیبهشت عازم مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران
  • طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
  • طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت