Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:56:28 GMT

بی‌ام‌و M2 خوردویی مخصوص پلیس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۸۱۹۸

بی‌ام‌و M2 خوردویی مخصوص پلیس

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های انتظامی و پلیس در سراسر دنیا از خودرو‌های مختلفی استفاده می‌کنند و معمولا با شرکت‌‍‌های خودروسازی بزرگ برای خریداری خودرو‌های قدرتمند و سریع، قرارداد منعقد می‌کنند. BMW به تازگی خودرو پرشتابی را برای پلیس آمریکا تولید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر خلاق خودرو‌های نسل گذشته پلیس در آمریکا، BMW M2 خودرویی پاک و دوست‌دار محیط زیست است و با این وجود از قدرت و توانایی بالایی در انجام ماموریت‌های پلیسی برخوردار است. بی ام‌و خودرو جدید مخصوص پلیس خود را به نحوی طراحی کرده است که علاوه بر سازگاری کامل با استاندار‌های آمریکا توان رقابت با خودرو‌های قدرتمندی مانند فورد موستانگ را داشته باشد.

پلیس لس‌انجلس پیش از خریداری این خودرو جدید شرکت BMW آن را توسط ماموریت خود مورد آزمایش‌های مختلف قرار داد تا از کارآیی دتر ماموریت‌های مختلف پلیسی مطمئن شود. پلیس لس‌آنجلس پس از انجام تست‌های رانندگی با خودرو BMW M2 نتایج آن را رضایت بخش دانست و همکاری با شرکت خودرو سازی بی‌ام‌وی ابراز رضایت کرد.

بی‌ام‌و برای بزرگداشت محصولات سری M این شرکت شماره تلفن ۱۹۷۲ را برای خودرو BMW M2 انتخاب کرده است. دلیل انتخاب این شماره تاسیس تولید اولین خودرو سری M در سال ۱۹۷۲ است. موتور دوقلوی توربو ۶ سیلندر با ظرفیت ۳.۰ لیتر و توانایی تولید قدرتی برابر ۴۰۵ اسب‌بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتن بر متر دارد و همین مشخصات فنی این خودرو را به خودرویی پیشرفته و پرتوان برای پلیس تبدیل کرده است.

BMW M2 دارای جعبه دنده دستی ۶ سرعته و اتوماتیک ۷ سرعته است. این خودرو قادر است تنها در ۴ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلیومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۸۰ کلیومتر بر ساعت است.

بیشتر بخوانید: بی‌ام‌و سری ۳ جدید برای بازار چین طویل‌تر تولید می‌شود +تصاویر

انتهای پیام/

بی‌ام‌و خودرو مخصوص پلیس خود را معرفی کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهترین ها جذاب ترین ها اخبار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس)
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا