Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در طی روزهای پایانی سال ۹۷ شهرستان بیجار شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز بود که این امر موجب نگرانی مردم شد و همزمان با این مهم نیز میزان عرضه این محصول کاهش پیدا کرده بود.

با اقدامات مؤثر دولت در کنترل و نظارت در افزایش تولید دام، جلوگیری از قاچاق و واردات دام زنده موجب شد از اواخر فروردین ماه امسال قیمت فروش هر رأس دام سبک و سنگین در میادین رسمی عرضه دام به ازای هر کیلوگرم بیش از ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار ریال کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار نیز در روزهای اخیر در راستای کنترل بازار اقدام به توزیع گوشت قرمز به قیمت مصوب هر کیلو گرم ۷۵۰ هزار ریال کرد که این اقدام با استقبال مردم نیز مواجه شده است

توزیع گوشت قرمز با قیمت پایین‌تر از قیمت‌های روز بازار موجب نگرانی و اعتراض صنف قصابان شهرستان بیجار شد و در همین راستا قصابان به نشانه اعتراض از عرضه و کشتار روز گوشت قرمز خودداری کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از اقدام قصابان بیجاری، اظهار داشت: طی چند ماه گذشته با افزایش قیمت دام زنده در میادین عرضه دام، قیمت عرضه گوشت قرمز در کشور بیش از ۶۰۰ هزار ریال در هر کیلوگرم افزایش یافته بود.

سید علی میر آقایی افزود: با مدیریت دولت در جلوگیری از قاچاق دام و افزایش تولید، موجب افزایش عرضه دام زنده در شهرستان شده و در همین راستا با توجه به افزایش عرضه و به تناسب نرخ فروش هر رأس دام سبک به بیش از ۳۵۰ هزار ریال کاهش یافت.

وی با اشاره به ادامه نظارت‌ها بر بازار عرضه در شهرستان بیجار، تاکید کرد: اجرای این طرح تا کاهش نرخ گوشت قرمز در شهرستان ادامه دارد و امیدواریم این صنف هم برای رفاه حال مردم نسبت به کاهش نرخ و عرضه گوشت اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار افزود: انتظار می‌رود که در راستای مشارکت و همکاری خود مردم و همچنین با توجه به اجرایی کردن اقدامات مختلف از سوی دولت، روند کاهش قیمت‌ها در بازار به ویژه قیمت گوشت ادامه داشته باشد.

اقدامات اخیر صورت گرفته از سوی ادارات و سازمان‌های دولتی و کاهش قابل توجه قیمت گوشت قرمز موجب رضایت مردم شده است و شهروندان بیجاری در گفتگو با خبرنگار مهر خواستار ادامه این روند شدند.

تثبیت قیمت‌ها در بازار، مقابله با تخلفات احتمالی در سطح بازار و در دسترس بودن کالا و اقلام مورد نیاز از جمله مهمترین درخواست‌های مردم شهرستان بیجار از مسئولان و متولیان امر عرضه بوده است.

کد خبر 4606381

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشت قرمز بیجار شهرستان بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران