Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:29:18 GMT

یک لژیونر دیگر خودش را به کولاکوویچ معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۸۴۱۸

یک لژیونر دیگر خودش را به کولاکوویچ معرفی کرد

یکی دیگر از لژیونرهای والیبال ایران به تمرینات تیم ملی اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد معنوی‌نژاد لژیونر والیبال ایران که برای دومین فصل متوالی در ترکیب تیم ورونای ایتالیا به میدان می رفت، از صبح امروز در تمرینات تیم ملی حاضر شد.


معنوی نژاد با پایان مسابقات لیگ ایتالیا و بعد از اتمام مرخصی خود از صبح شنبه در تمرین تیم ملی والیبال حاضر شد و خود را به ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی ایران تمرینات خود را در سالن فدراسیون والیبال برای حضور در رقابت های لیگ ملت های والیبال، انتخابی المپیک و دیگر مسابقات پیش رو زیر نظر ایگور کولاکوویچ و دیگر دستیاران او پیگیری می کند.


بعد از اضافه شدن معنوی نژاد هم تیم ملی همچنان 2 غایب دیگر دارد. میلاد عبادی پور که به تازگی به کار خود در لهستان پایان داده، طبق اعلام کولاکوویچ از 25 اردیبهشت در تمرینات حاضر می شود، اما صابر کاظمی که در تیم زراعت بانک ترکیه بازی می کرد، احتمالا طی روزهای آینده به جمع اردونشینان والیبال ملحق می شود.

تیم ملی والیبال ایران محمدجواد معنوی نژاد ایگور کولاکویچ (سرمربی) والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال و همچنین علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم پس از فصلی پر فراز و نشیب در لیگ رومانی، امروز به ایران بازگشتند.

جواد کریمی که در تیم آرکادا گالاتی توپ می زد با این تیم نایب قهرمان شد و علی اصغر مجرد نیز با راپید بخارست عنوان سومی لیگ و قهرمانی جام حذفی را کسب کرد.

جواد کریمی که پاسور مورد علاقه موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی نیز هست پس از استراحتی کوتاه به تمرینات تیم ملی اضافه خواهد شد، اما علی اصغر مجرد که در چند بازی گذشته تیمش راپید بخارست به دلیل مصدومیت غایب بود حضورش در اردوی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام است.

به نظر می رسد از این دو بازیکن تنها جواد کریمی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد و علی اصغر مجرد همانند سال گذشته در تیم ملی والیبال ایران غایب خواهد بود تا او سومین سرعتی زن غایب پس از سید محمد موسوی و محمد فلاح در تیم باشد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران