Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:55:09 GMT

توافق قطعی باشگاه سوهان محمد سیمای قم با ۵ بازیکن فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۸۴۴۹

توافق قطعی باشگاه سوهان محمد سیمای قم با ۵ بازیکن فوتسال

رسول قلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تعیین اعضای هیئت مدیره و کادر فنی به زودی تمرینات تیم سوهان محمد سیما برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران آغاز می‌شود و اقدامات لازم برای این منظور در جریان است.

وی افزود: با محمد دهقان، ناصر اطمینان، هاشم فرج زاده، سید حسین رضوی و مهدی فتحی برای فصل جدید به توافق رسیده‌ایم و قرارداد این بازیکنان ثبت شده است و سایر بازیکنان نیز به زودی قرارداد خود را منعقد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیما گفت: با چند بازیکن مذاکراتی داشته‌ایم و قرار است بازیکنانی جذب کنیم اما هنوز در این زمینه به نقطه نهایی نرسیده‌ایم و هر زمان که توافقی قطعی و نهایی حاصل شود از طریق خروجی رسمی باشگاه اعلام می‌شود و گمانه زنی‌های دیگر مورد تأیید نیست.

قلی زاده بیان داشت: امیدوارم با حمایت اعضای هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما، کادر فنی و بازیکنان بتوانیم سال خوشی را برای هواداران فوتسال دوست قمی رقم بزنیم و عملکرد مثبتی داشته باشیم. از مدت‌ها قبل درگیر تلاش برای ایجاد آرامش برای فصل جدید هستیم و در کنار هم می‌توانیم به اهداف بزرگی برسیم.

وی عنوان کرد: هدف گذاری تیم سوهان محمد سیما با توجه به داشته‌های این تیم در نظر گرفته می‌شود و باید منتظر آینده باشیم. آنچه واضح است این است که باید از اعتبار فوتسال قم دفاع کنیم و این یک کار جمعی است و قرار نیست بارها بر روی دوش یک نفر باشد.

کد خبر 4607394

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت