Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:51:47 GMT

تهیه و توزیع نرم‌افزار «منبر رمضان» در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۸۵۹۷

تهیه و توزیع نرم‌افزار «منبر رمضان» در گیلان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضوانی‌نژاد، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از تهیه و توزیع نرم‌افزار تبلیغی «منبر رمضان» در گیلان خبر داد و اظهار کرد: نرم‌افزار مذکور با هدف تقویت محتوای تبلیغی مساجد به مبلغان و ائمه جماعات استان گیلان اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی تأکید کرد و افزود:‌ در آستانه فرارسیدن ماه رمضان قرار داریم و معنویت این ماه مبارک فضای جامعه را برای ترویج و تبلیغ دین آماده می‌کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه نرم‌افزار «منبر رمضان» در بیش از 187 سرفصل تبلیغی تهیه شده است، ادامه داد: نرم‌افزار مذکور شامل قرآن، ادعیه اهل بیت(ع)، اصول خودسازی، فواید روزه، احکام روزه، سیره علما در ماه مبارک، آموزه‌های تربیتی کودک و نوجوان، مباحث خانواده و موضوعات اقتصادی و اجتماعی است.

رضوانی‌نژاد تقویت حضور مبلغان و کانون‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی را یکی از سیاست‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد دانست.

وی از تهیه نرم‌افزار «منبر رمضان» به سفارش دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خبر داد و بیان کرد:‌ شبکه‌ اجتماعی «منبر رمضان» تشکیل شده تا زمینه ارتباط مستقیم و دریافت نظرات مبلغان و ائمه جماعات فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه نان، قوت اصلی بیشتر مردم جامعه است، سلامت آن را بسیار با اهمیت دانست و از عرضه نان کامل در ۲۵ نانوایی شهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عباس رضاییان‌زاده ضمن بیان تعریف نان کامل، اظهار داشت: نان کامل یا نان سبوس‌دار، به دلیل وجود پوسته و جوانه، منبع غنی فیبر، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای امنیت غذایی و ارتقای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: نان تهیه شده از آرد سفید، به دلیل درصد سبوس‌گیری بالا و حذف سهم زیادی از فیبر و املاح حیاتی گندم مانند آهن، کلسیم، روی، منیزیم و فسفر در جریان آسیاب کردن، ارزش چندانی ندارد و نان‌هایی که از آرد کامل تهیه می‌شود، از کامل‌ترین نان‌ها به شمار می‌رود.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه نان کامل در دمای کمتر و زمان طولانی‌تری نسبت به نان سفید پخت می‌شود، ادامه داد: وجود فیبر بیشتر در نان کامل باعث ایجاد سیری زودرس و کاهش جذب قند و کلسترول در دستگاه گوارش و پیشگیری از چاقی می‌شود و از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌های گوارش به‌ویژه سرطان کولون پیشگیری می‌کند.

رضاییان‌زاده با اشاره به افزایش کیفیت و توسعه دسترسی به نان کامل و ارتقای آگاهی جامعه در این خصوص، گفت: با توجه به افزایش نانوایی‌های عرضه کننده نان کامل در شهر شیراز، شهروندان با توجه به فراهم شدن این ظرفیت تلاش کنند نان سفره خود را از نان‌های کامل تهیه کنند.

وی عنوان کرد: 25 نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی